O mnie

Psycholog relacji z klientami, doświadczony trener i wiceprezes Pro Optima. W ostatnich 3 latach przeszkolił ponad 1000 osób z kilkudziesięciu firm m.in.z takich organizacji jak: Narodowy Bank Polski, Śnieżki, DUKA, Armatura Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Barlinek, Electrolux, Sanofi Pasteur, LOTOS Parafiny Sp. z o.o..

Uczestnicy jego szkoleń doceniają jego rozległą wiedzę i doświadczenie w obszarze relacji z klientami, nastawienie na słuchanie i rozumienie specyfiki ich problemów i wyzwań a także generowanie praktycznych rozwiązań, które łatwo wdrażać w realia ich pracy. W ich ocenie ma także niezwykłą łatwość w nawiązywaniu kontaktu z grupą, tworzy podczas szkolenia atmosferę sprzyjającą uczeniu się, odkrywaniu niewykorzystanego potencjału a także pokonywaniu nieskutecznych nawyków.

Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działów mających bezpośredni kontakt z klientami wzmacniając pro-kliencką orientację firmy.
Aktualnie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu możliwości kierowania emocji dla budowania trwalszych relacji z klientami i osiąganych lepszych rezultatów biznesowych.



Fotografia i jazz.