SMS-owe przypomnienia o wygasaniu usług

blank

Uruchomiliśmy kolejny kanał komunikacji, za pomocą którego przypominamy Ci o zbliżającym się terminie wygaśnięcia usług. Dotychczas w przypadku serwerów, informacje przekazywaliśmy na 28, 14 i 7 dni przed wygaśnięciem usługi, kolejno: drogą mailową, pocztą tradycyjną oraz telefonicznie. Sytuacja wyglądała analogicznie w przypadku domen, z tym, że robiliśmy to w innych terminach: na 50, 28 i 7 dni przed upływem daty ich ważności. Teraz dokładamy do tego jeszcze przypomnienie za pomocą wiadomości SMS na tydzień przed wygaśnięciem nieopłaconej usługi. Bezpłatne SMSy wysyłać będziemy na numer telefonu komórkowego, który podałeś w Twoim Panelu Klienta jako kontaktowy. Jeśli tego nie zrobiłeś, a chcesz skorzystać z nowej usługi, nic nie stoi na przeszkodzie, by dodać numer Twojej komórki. Będąc zalogowanym do Panelu Klienta możesz także edytować Twój numer telefonu do powiadomień SMS. Oczywiście dla tych, którzy nie chcą otrzymywać SMSów z przypomnieniem, powstała opcja rezygnacji z tej formy (czego nie polecamy). Edycji/dodania numeru bądź wyłączenia usługi można dokonać w Panelu Klienta, klikając w zakładkę Twoje dane -> ustawienia, a następnie udając się do pozycji o nagłówku „Ustawienia powiadomień SMS”. Po dokonaniu zmian wystarczy kliknąć w przycisk „Zatwierdź”, by zapisać całą operację. Ponadto, istnieje również możliwość ustawienia numeru przeznaczonego wyłącznie do otrzymywania powiadomień SMS (np. do osoby odpowiedzialnej w firmie za przedłużanie usług wirtualnych), innego niż numer kontaktowy, który podałeś podczas rejestracji w Panelu Klienta. SMSy wysyłamy jedynie w dni robocze od 9 do 15. Wybraliśmy te godziny po to, aby powiadomienia dochodziły do Ciebie w trakcie pracy, czyli w czasie, kiedy użytkujesz nasze usługi – nie chcemy przeszkadzać Ci w popołudniowym wypoczynku :)

Dlaczego wprowadziliśmy kolejną formę przypomnienia o wygasaniu usług? Usługi wirtualne zazwyczaj są podstawą funkcjonowania każdej firmy, w tym również Twojej, jeśli je posiadasz, a ich wartość często znacznie przewyższa cenę zakupu. Na serwerach często znajdują się ważne dokumenty firmowe, korespondencja e-mail, historia zamówień, których utrata mogłaby wiązać się ze znacznymi stratami finansowymi. Podobnie w przypadku domeny, której nazwa bezpośrednio kojarzy się z przedsiębiorstwem, stanowi element działań marketingowych i zdążyła zapaść już w pamięci Twoich klientów. Przerwa w funkcjonowaniu strony WWW, do której prowadzi Twoja domena, mogłaby spowodować uszczerbek na wizerunku Twojej firmy. Zapraszamy także do zapoznania się ze szczegółowymi warunkami przedłużania usług w nazwa.pl.

Odwiedź Blog NetArt na www.blog.nazwa.pl

 

Uruchomiliśmy kolejny kanał komunikacji, za pomocą którego przypominamy Ci o zbliżającym się terminie wygaśnięcia usług. Dotychczas w przypadku serwerów, informacje przekazywaliśmy na 28, 14 i 7 dni przed wygaśnięciem usługi, kolejno: drogą mailową, pocztą tradycyjną oraz telefonicznie. Sytuacja wyglądała analogicznie w przypadku domen, z tym, że robiliśmy to w innych terminach: na 50, 28 i 7 dni przed upływem daty ich ważności. Teraz dokładamy do tego jeszcze przypomnienie za pomocą SMS na tydzień przed wygaśnięciem nieopłaconej usługi. Bezpłatne SMSy wysyłać będziemy na numer telefonu komórkowego, który podałeś w Twoim Panelu Klienta jako kontaktowy. Jeśli tego nie zrobiłeś, a chcesz skorzystać z nowej usługi, nic nie stoi na przeszkodzie, by dodać numer Twojej komórki. Będąc zalogowanym do Panelu Klienta możesz także edytować Twój numer telefonu do powiadomień SMS. Oczywiście dla tych, którzy nie chcą otrzymywać SMSów z przypomnieniem, powstała opcja rezygnacji z tej formy (czego nie polecamy). Edycji/dodania numeru bądź wyłączenia usługi można dokonać w Panelu Klienta, klikając w zakładkę Twoje dane -> ustawienia, a następnie udając się do pozycji o nagłówku „Ustawienia powiadomień SMS”. Po dokonaniu zmian wystarczy kliknąć w przycisk „Zatwierdź”, by zapisać całą operację. Ponadto, istnieje również możliwość ustawienia numeru przeznaczonego wyłącznie do otrzymywania powiadomień SMS (np. do osoby odpowiedzialnej w firmie za przedłużanie usług wirtualnych), innego niż numer kontaktowy, który podałeś podczas rejestracji w Panelu Klienta. SMSy wysyłamy jedynie w dni robocze od 9 do 15. Wybraliśmy te godziny po to, aby powiadomienia dochodziły do Ciebie w trakcie pracy, czyli w czasie, kiedy użytkujesz nasze usługi – nie chcemy przeszkadzać Ci w popołudniowym wypoczynku:)

Dlaczego wprowadziliśmy kolejną formę przypomnienia o wygasaniu usług? Usługi wirtualne zazwyczaj są podstawą funkcjonowania każdej firmy, w tym również Twojej, jeśli je posiadasz, a ich wartość często znacznie przewyższa cenę zakupu. Na serwerach często znajdują się ważne dokumenty firmowe, korespondencja e-mail, historia zamówień, których utrata mogłaby wiązać się ze znacznymi stratami finansowymi. Podobnie w przypadku domeny, której nazwa bezpośrednio kojarzy się z przedsiębiorstwem, stanowi element działań marketingowych i zdążyła zapaść już w pamięci Twoich klientów. Przerwa w funkcjonowaniu strony WWW, do której prowadzi Twoja domena, mogłaby spowodować uszczerbek na wizerunku Twojej firmy. Zapraszamy także do zapoznania się ze szczegółowymi warunkami przedłużania usług [http://blog.nazwa.pl/2010/06/10/przedluzanie-uslug-w-nazwa-pl/] w nazwa.pl.