szepty jako skuteczne wsparcie

blank

Według danych opublikowanych przez WhispersMarketing kampanie, które miały wsparcia na forach internetowych oraz w portalach społecznościowych odnosiły większe sukcesy niż kampanie tzw. archetypowe (tj wyłącznie w mediach takich jak radio, telewizja lub gazety) dodatkowym atutem tak prowadzonych kampanii były koszty, które znacznie się obniżały ze względu na prowadzone kampanie szeptane. Zgodnie z raportem od 2003 roku coraz więcej firm jest zainteresowanych takim wsparciem, poczynając od zwykłych wpisów na forach, poprzez blogosferę i fotosferę powoli zaczął się wykształcać nowy rodzaj komunikacji pomiędzy dostawcą a nabywcą usługi czy też towaru. Dodatkowym atutem były koszty, które w stosunku do innych równolegle prowadzonych działań marketingowych były mniejsze oraz niejednokrotnie zwracały większy wzrost zainteresowania. Według raportu do 2012 roku wzrost wydatków na tego typu działania przekroczy wydatki na standardową kampanie prowadzona za pośrednictwem (radia, prasy i telewizji) ze względu na malejące zainteresowanie reklama w radiu, prasie i tv.

Zagadnienia: strategie marketingowe, marketing szeptany, raporty print