Sztuka Przekonywania Innych

blank

Zdarza się, że czasami trafiamy na oferty iście sprzedażowe, mocno przepełnione zwrotami perswazyjnymi. Wyglądają tak, jakby autor chciał się popisać całą swą wiedzą na temat marketingu, pisania i sprzedaży, którą wyciągnął ze jedynej przeczytanej książki.

TO NIE DZIAŁA. Jeśli głęboko pragniesz nauczyć się przeróżnych wartościowych metod i technik przekonywania, to polecam wykonać bardzo prostą rzecz. Kiedy dzwoni do Ciebie telemarketer, to wysłuchaj go. Szczególnie wtedy, kiedy uda mu się Ciebie zainteresować…

Zastanawiaj sie, co Cię przekonuje w jego wypowiedzi. Odpowiadaj Sobie na pytanie: co może robić lepiej, by uzyskać jeszcze wspanialszy rezultat?

Znajomy opowiadał mi o koledze, do którego zadzwoniła kiedyś początkująca marketerka. Nie sposób było jej przerwać, więc po minucie rozmowy odłożył telefon na biurku. Opłaciło mu się. Za każde dwie minuty przychodzące miał jedną wychodzącą :). Więc po pół godziny, kiedy ze słuchawki przestał wydobywać się dźwięk, podniósł ją i rzekł: “chyba nie jestem do tego przekonany”.

I rozłączył się.

Same techniki i struktury to jedno. I to nie wystarcza. Potrzeba czegoś jeszcze. Takiej iskierki, chemii, zrozumienia interesów obydwu stron. By dowiedzieć się, O CO TAK NAPRAWDĘ chodzi, przyjdź na dwugodzinny warsztat, który odbędzie się już niedługo:

Sztuka Przekonywania Innych

Pozdrawiamy,
Piotrek Podgórski, Kamil Cebulski, Michał Toczyski
Eudaimonia, Fundacja KCBE, Sukces PRO

P.S. Jeśli chcesz poznać sekret, o którym tak wiele osób zapomina w codziennych relacjach, zarówno prywatnych, jak i zawodowych, przyjdź na najbliższe Alternatywne Spotkanie Biznesowe:

Sztuka Przekonywania Innych

P.P.S. Wstęp za symboliczne 10 zł. Mniej, jak za bilet do kina, a wiedza, którą stamtąd wyniesiesz - bezcenna.

Zagadnienia: komunikacja interpersonalna, przywództwo, NLP, perswazja print