Przedsiębiorcy opowiadają o swoich doświadczeniach

blank

Już 3 i 4 listopada odbędą się najbliższe Alternatywne Spotkania Biznesowe gromadzące w kilku miastach Polski właścicieli małych i średnich firm. Tym razem organizatorzy przygotowali także wystąpienie dedykowane obecnym i przyszłym inwestorom giełdowym.

Paweł Biedrzycki, właściciel strony StrefaInwestorów.pl, a jednocześnie prelegent na najbliższej prezentacji w Warszawie, gra na rynku akcji od wielu lat. Wspomina swoje początki, kiedy to dostał bolesną nauczkę i odłożył inwestowanie na bok. Z czasem przeczytał kilka książek i zastosował przeróżne strategie. Efekty nie kazały na siebie długo czekać...

Stracił wtedy jeszcze więcej pieniędzy. Wszelkie teorie spisane przez tęgie głowy autorów po prostu w większości przypadków nie sprawdzały się w praktyce. Najwięcej nauczył się poprzez własną praktykę i doświadczenie.

Paweł Biedrzycki nie uważa się za szkoleniowca, bowiem prowadzi wykłady raz, może dwa do roku. Jednak posiada rozległą wiedzę okupioną latami nauki na własnych błędach, by wreszcie odkryć, "jak to działa". Na najbliższym spotkaniu opowie uczestnikom o kilku wybranych technikach, jakie stosuje z powodzeniem do wykrywania okazji rynkowych.

We Wrocławiu natomiast wystąpi Hubert Wilczyński, młody e-przedsiębiorca, założyciel dwóch zoologicznych sklepów internetowych. Prowadzi także kilka rozwiniętych forów dyskusyjnych i autorskiego bloga na temat opieki nad zwierzętami. Przygotował prezentację z zakresu e-commerce i marketingu on-line.

Przedstawi studium przypadku z własnego życia. Opowie od początku, czyli inspiracji i pomysłu na biznes, poprzez zmianę osobistą, jaka się dokonała w ostatnim czasie, aż do technik sprzedaży i promocji w Internecie. Uczestnicy zainteresowani pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, reklamami AdWords i marketingiem w porównywarkach cen znajdą coś dla siebie.

A za tym idzie odpowiednia autoprezentacja i postawa człowieka interesu. Zarysuje ten temat w Łodzi Inessa Kim, coach biznesowy. Kiedy przyjechała do Polski 12 lat temu, spostrzegła jeden aspekt, który jej się najbardziej rzucał w oczy. "Macie genialnych specjalistów, ludzi pracowitych i wielu ekspertów. Jednak wielu osobom, które znam, brakuje wystarczającej pewności siebie i wiary we własne możliwości".

To właśnie wewnętrzna postawa przedsiębiorcy w ogromnej mierze decyduje o jego skuteczności. Od niej zależy wiarygodność rozmówcy i na niej buduje się prawdziwy wizerunek. Nie zastąpią jej sztuczne zabiegi public relations, wystarczą tylko na krótki dystans. Budując duży biznes potrzeba tej charyzmy, wewnętrznej iskry ognia i daru motywowania innych.

Na te wszystkie spotkania można zapisać się poprzez oficjalną stronę projektu: http://praktykasukcesu.pl/ .

Zagadnienia: marketing, szkolenia, inwestycje, giełda print