O mnie

Dr Mariusz Trojanowski
- Adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego,
- Dyrektor Strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erikson Polska.)

Absolwent Zarządzania UW, uczestnik programu edukacyjnego w Harvard Business School (Colloquium on Participant-Centered Learning) w USA oraz Uniwersytetu RUCA w Antwerpii, w czasie którego współpracował z Direct Marketing Research Center w Gandawie. Ukończył „Postgraduate Training for Management Programme” w Centrum Kształcenia Menedżerów w Warszawie

Praktykę konsultacyjną z zakresu marketingu rozpoczął w 1992 roku w międzynarodowym zespole International Team for Company Assistance w Warszawie. Od tego czasu kontynuuje prace szkoleniowe i doradcze w obszarze marketingu, marketingu bezpośredniego i sprzedaży.

Specjalizuje się w prezentacjach firmowych, marketingu BTL-owym (głównie marketing bezpośredni i jego instrumenty oraz programy lojalnościowe), obsłudze klienta oraz w działaniach Public Relations.

Jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem Rady Konsultantów wydawnictwa Wiedza i Praktyka.

Wybrani klienci to mi.in.: Bank Śląski, Raiffeisen Bank, Pekao S.A., PKO BP, PZU, Warta, Goodyear Dunlop Polska, Orbis, Commercial Union, LOT, PKN Orlen, Ministerstwo Gospodarki, Bertlelsmann Media, Bayer AG, Hotrex, ABB, Scania, TBM Toshiba i inni.