Up-sellingowanie Ryanair"a a"la Blow Job

blank

Up-selling - to sprzedaż droższych produktów i usług. Oto przykład jak swoją strategię up-sellingu buduje Ryanair Podczas wizyty w Dusseldorfie Michael O"Leary, kontrowersyjny irlandzki biznesmen, opowiadał o biznesplanie długodystansowych lotów lini Ryanair. Mówił o tym, że na trasach transatlantyckich do wyboru będą dwie klasy - tania i ekskluzywna. Na filmie zarejestrowanym podczas konferencji prasowej, po około minucie rozmowy pada pytanie od niemieckich dziennikarzy odnośnie biznesplanu połączeń długodystansowych. A chwilę potem odpowiedź, która sprawiła, że o Ryanairze zrobiło się znów głośno. O"Leary bez wahania i bez zażenowania odpowiedział, że klasa ekonomiczna to przede wszystkim niskie ceny. - Mowa o opłatach rzędu 10 euro za lot transatlantycki - podkreślał i dodał - Natomiast klasa biznes to łóżka i seks oralny na pokładzie. Oczywiście w cenie biletu. Na sali wybuchł śmiech, O"Leary miał świetną zabawę i chyba satysfakcję z tego, że udało mu się nudną konferencję zmienić na spontaniczną akcję PR-ową, ale spójrzcie na tłumaczkę. Zaniemówiła. Zobacz sam: http://www.youtube.com/watch?v=UfIY24BErBE źródło:money.pl

Zagadnienia: sprzedaż, klient, obsługa, clienting print