Trudny Klient(?) to dobra sprzedaż!

blank

Trudny Klient? Nie ma takiego. To nie Klient jest trudny, to sytuacja w której się wraz z nim znaleźliśmy jest taką, być może dla niego niezrozumiałą, skomplikowaną, nową, pełną emocji i obaw - stąd problem. Każdy Klient to potencjalnie dobra sprzedaż, bo każdy Klient ma określone potrzeby, pragnienia, oczekiwania a przede wszystkim potencjał! Gdyby sprzedaż była prosta, pozbawiona emocji i trudnych wyzwań - realizowałyby ją maszyny. Prawda? Tymczasem tak nie jest. Trudny Klient i dobra sprzedaż to tylko pozornie antonim. Trudny Klienta tak naprawdę jest co najmniej zapowiedzią dobrej sprzedaży, a odpowiednio potraktowany taką, dobrą sprzedaż wręcz gwarantuje! Zapewniam Was, że trudny, mający początkowo duże obiekcje Klient – jeśli zostanie fachowo przekonany do naszej oferty - pozostanie Klientem wiernym, długofalowym, wartościowym. A przecież na takich Klientach nam zależy? Warto więc nauczyć się właściwie rozpoznawać Klienta, jego potrzeby, potencjał i oczekiwania konsumenckie. Praktycznie opanować sztukę takiego budowania wzajemnych relacji z nim aby ewentualne obiekcje i zastrzeżenia nie powodowały utraty Klienta – a wręcz przeciwnie stawały się dla nas okazją do prezentacji walorów i zalet naszej oferty. Trudny Klient to naprawdę dobra sprzedaż. Skorzystajcie z okazji aby się o tym przekonać! Serdecznie zapraszam na autorskie seminarium: Trudny Klient? Dobra sprzedaż! Jak budować trwałe, efektywne relacje z Klientem? Jak skutecznie sprzedawać? Jak przełamywać kryzys w kontakcie z Klientem? Jak radzić sobie z Jego obiekcjami, zastrzeżeniami? Jak zarządzać kontaktami z Klientem, jako procesem a nie jednorazowym wydarzeniem Jak sprawić by potencjalny Klient stał się faktycznym Klientem? 7 godzinne seminarium ma charakter warsztatowy - dużo ćwiczeń, praktycznych symulacji, analiz przypadków, gier strategicznych oraz interaktywnych konsultacji. Minimum nudnej, niepraktycznej teorii - maksimum sprawdzonej i efektywnej praktyki. Warszawa 12.09.2008 (10.00-17.00) Seminarium zrealizowane zostanie w miłym, kameralnym gronie (max. 25 uczestników). Będzie więc miało sprzyjający efektywnej nauce klimat i nastrój. Całkowity koszt udziału: 180 zł / dla posiadających profil w GL - specjalna cena: 150 zł/osoba W cenie: udział w szkoleniu, poczęstunek, kawa, herbata, napoje, materiały szkoleniowe w wersji papierowej oraz elektronicznej, dostęp do eBazy Wiedzy (www), po szkoleniowe konsultacje online. Zakładane efekty udziału w seminarium: Uczestnicy nabędą praktyczna wiedzę i umiejętności niezbędne w profesjonalnym radzeniu sobie w relacjach handlowych z tzw. trudnym Klientem. Będą potrafili w oparciu o efektywne techniki oraz sposoby działania przekonać go do własnej racji, oferty i skutecznie zbijać jego obiekcje, zastrzeżenia. Nauczą się kreować trwałe relacje z Klientem, efektywnie funkcjonować i sprzedawać we współczesnym, komercyjnym świecie biznesu. Staną się w pełni profesjonalnymi, samodzielnymi sprzedawcami potrafiącymi skutecznie przekonywać Klientów do swoich racji, argumentów i ofert. Szczegóły o Seminarium znajdziesz TUTAJ

Zagadnienia: sprzedaż, klient, clienting, trudny print