E-nekro biznes rzuca wyzwanie prasie

Wirtualna rzeczywistość

Jeff Taylor, twórca portalu Monster.com (największego na świecie e-zbioru ofert pracy) rozpoczął realizację projektu, który ma zdominować liczony (w samych Stanach Zjednoczonych) na ok. 300 mln dolarów rocznie rynek nekrologów.

Dotychczas, dominującym nośnikiem nekrologów była prasa codzienna, która w e-świecie nie ma (póki co) poważnego, liczącego się konkurenta. Wszystko wskazuje jednak na to, że sytuacja wkrótce się zmieni. Stanie się tak za sprawą Tributes.com.

Warto dodać, że od innych, funkcjonujących już na rynku, podobnych serwisów, Tributes.com ma różnić się dwoma podstawowymi rzeczami. Pierwszą będzie wyszukiwarka, która korzysta z bazy danych Social Security Death Index, z informacjami o zgonach od 1936 roku. Drugą cechą charakterystyczną będzie większe skupienie się na przyciągnięciu reklamodawców z sektora pogrzebowego.

Zagadnienia: projekt, e-marketing, biznes, e-biznes print