O mnie

Brand Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w planowaniu strategicznym i operacyjnym w obszarze działań marketingowych oraz zarządzaniu marką.

Współpraca z Firmami Doradczo-Finansowymi dla takich marek jak Grant Thornton, BDO Numerica, BDO Numerica International Auditors & Consultants, Trusted Adviser Group, Gnosis Business Solutions, Blackstones Audit.

Od 1998r. zaangażowana w działania marketingowe oraz strategiczne dla firm z różnych sektorów.

Zrealizowane liczne kampanie promocyjno-wizerunkowe, efektywnościowe, konferencje, seminaria dla rynku B2B oraz eventy z zakresu CSR.

• Sukcesy w organizowaniu nowych przedsięwzięć biznesowych (segmentacja, strategie pozyskania i utrzymania klientów, nowe usługi, kampanie marketingowe, wizerunek marki, wprowadzanie marek na rynek).
• Łatwość nawiązywania kontaktów. Wysokie zaangażowanie. Doświadczenie w zarządzaniu projektowym, także międzynarodowym.
• Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym.
• Wysokie zdolności analityczne i zdecydowane poglądy sprzyjające efektywnemu podejmowaniu decyzji.
• Szerokie doświadczenie w adaptacji globalnych strategii marketingowych oraz najlepszych praktyk.
• Umiejętność efektywnego funkcjonowania w wielokulturowym i zróżnicowanym strukturalnie środowisku korporacyjnym.

brand-mi.blogspot.com

branding marek luksusowych, reklama, malarstwo, grafika. kreacja, fotografia, sztuka współczesna, minimalizm.