Mam CRM i co dalej?

blank

Posiadanie systemu do zarządzania relacjami z klientem (CRM) nie daje gwarancji sukcesu. Kluczowe jest prawidłowe posługiwanie się systemem i umiejętne wykorzystywanie jego możliwości. Użytkowanie produktu CRM ma sens przede wszystkim wtedy, gdy obok gromadzenia kompletnych informacji o kliencie, również nimi zarządzamy. Archiwizacja danych jest bez wątpienia pomocna przy realizacji bieżących zadań ale to w analizowaniu i przetwarzaniu informacji tkwi esencja wykorzystywania systemu CRM. Przejdźmy do metodologii. Jak gromadzić informacje? To nie powinno stanowić problemu. Wystarczy na bieżąco aktualizować bazy danych i po pewnym czasie możemy pochwalić się imponującą skarbnicą wiedzy o klientach. A jak zarządzać zdobytymi informacjami? Ten aspekt może nastręczać użytkownikom pewnych trudności. Kompendium wiedzy Cykl newsletterów more7 Polska, poświęconych użytkowaniu systemów CRM, krok po kroku opisze możliwości i techniki zarządzania danymi. Powstało już wiele newsletterów na temat systemów do zarządzania relacjami z klientem. Są one jednak poświęcone głównie nowym wdrożeniom, z opisem gdzie, co, u kogo i kiedy. Nie odpowiadają jednak na zasadnicze pytanie – JAK. Czas to zmienić. Stworzymy samouczek, który będzie dla użytkowników CRM7 wartością dodaną. Pomoże przebrnąć przez pozornie skomplikowane metody analizy danych. Na początek zapraszamy Państwa do przestudiowania krótkiego case study na temat wsparcia firmowego Contact Center dzięki funkcjonalnościom systemu CRM7 (poprzednie wpisy). Krok po kroku pokażemy Państwu, w jaki sposób korzystać z posiadanych udogodnień, aby praca z klientem stała się prosta, zautomatyzowana i efektywna. Skoro masz już CRM, czyli jesteś przedstawicielem firmy, która stawia na nowoczesne rozwiązania, to wiesz jaki jest cel przedstawionego case study i w jakim otoczeniu rynkowym funkcjonujesz. Nabywca dyktujący warunki i świadomy potrzeb klienta dostawca- to obecnie podstawa stworzenia pożądanego efektu biznesowego. Świadomość realiów i posiadanie CRM jako narzędzia wspomagającego działalność, to połowa sukcesu. My dostarczymy materiałów, aby ten sukces dopełnić.

Zagadnienia: CRM, zarzadzanie informacją, zarządzanie przedsiębiorstwem, obsługa klientów print