W Polsce eKOMTEK tworzy nową kategorię marketingu mobilnego w oparciu o telefon komórkowy a w USA telewizja w telefonie staje się faktem !

blank

Efektywność działania marketingu mobilnego opiera się na precyzyjnym dotarciu do odbiorcy. Ten rodzaj usług pojawił się na rynku wraz ze wzrostem popularności krótkich wiadomości tekstowych SMS, wypierając inne, bardziej tradycyjne formy marketingu. Obecnie wśród wykorzystywanych do działań marketingowych narzędzi oprócz wiadomości SMS i MMS znajdują się m.in. technologie WAP, nośniki reklamowe z funkcją Bluetooth, Java, czy videostreaming. Posiadający wszystkie te funkcje smartfon stał się medium do dwustronnej, interaktywnej komunikacji. Business Mobile Services korzysta z takich samych narzędzi pozwalających na interaktywną relację z odbiorcą komunikatów. O ile jednak tradycyjny marketing mobilny koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb indywidualnych konsumentów, BMS skierowany jest bezpośrednio do biznesu. Platforma posiada szereg użytecznych funkcjonalności, które w zależności od woli klienta mogą być na niej instalowane. Ciekawym zastosowaniem jest system mLearningu, czyli szkoleń przeprowadzanych za pomocą samrtfonu. Zdefiniowany przez klienta zakres wiedzy w efektywny i przystępny sposób przekazywany jest do wybranej grupy odbiorców. mLearning pozwala nie tylko przekazywać merytoryczną wiedzę na temat produktów, ale również weryfikować ją za pomocą przesyłanych testów. Inną ważną funkcjonalnością platformy eKOMTEK są badania rynkowe przeprowadzane przy użyciu urządzenia mobilnego. Jest to proste i skuteczne rozwiązanie pozwalające zbadać opinię wyselekcjonowanej przez klienta grupy osób na dowolny związany z daną branżą temat. Wyniki oraz analiza badań otrzymywane są niemalże natychmiastowo wszystko dzięki nowoczesnym telefonom komórkowym Ale opisane powyżej funkcje biznesowe to nie koniec możliwości nowoczesnych komórek. W Stanach Zjednoczonych stacje telewizyjne ; VH1, MTV, Nickelodeon, CNN oraz Univision wprowadziły aplikacje dzięki którym można oglądać powtórki najpopularniejszych programów na ekranach telefonów komórkowych. Najdalej w rozwijaniu aplikacji telewizyjnych posunęła się stacja Fox, która stworzyła specjalnę aplikację to prezentowania nadchodzących premier .Czy ktoś jeszcze pamięta czasy pierwszych Nokii CENTERTEL tak zwanych "cegieł"?

Zagadnienia: mlearning, marketing mobilny, Business mobile service, eKOMTEK print