eKomtek - nowatorski program lojalnościowy ?

blank

Czy możecie sobie wyobrazić panią w siedzącą w kiosku lub przy sklepowej ladzie bawiącą się super nowoczesną komórką? Ten super nowoczesny i drogi telefon jest gadżetem, który wspomniana pani dostała ze darmo wzamian za uczestnictwo w programie lojalnościowym! Oprócz telefonu sprzedawca otrzymuje miesięcznie pakiet darmowych minut o wartości np.100 PLN. Sprzedawca ma także możliwość ‘zarobienia’ kolejnych minut uczestnicząc w sms’owych konkursach. Nie wykorzystane minuty nie przepadają , można je wymienić na inne nagrody. Wyjazd do Tunezji? Czemu nie! Beneficjenci programu eKomtek otrzymują informacje o danych produktach lub zapytania wysyłane na ich nowy telefon. Część konkursów jest obowiązkowa i jest to podstawowy warunek uczestnictwa w projekcie. Pozostałe dają możliwość zarobienia dodatkowych bezpłatnych minut lub wygrania atrakcyjnych nagród typu: sprzęt AGD&RTV , wycieczki itp. Na jakie pytania muszą odpowiadać uczestniczący w programie sprzedawcy? Poniżej kilka przykładów: Ile batoników ‘Krzysiu&Zbysiu” sprzedało się w ciągu ostatniego tygodnia (01.05-07.05) ? Proszę podać cenę detaliczną batoników ‘Krzysiu&Zbysiu” w Twoim punkcie sprzedaży. Czy wiesz ,że w batonikach ‘Krzysiu&Zbysiu” znajdują się suszone owoce pochodzące z ekologicznych Mazurskich sadów? W powyższych kilku zdaniach postarałem się przedstawić zaledwie ułamek możliwości programu eKomtek. Ale czy taki program jest wstanie zainteresować ‘rozpuszczonych’ sprzedawców? To pytanie pozostaje na razie bez odpowiedzi.

Zagadnienia: program lojalnościowy, trade marketing, AC Nielsen, Program badawczy print