Firma w serwisie społecznościowym - warto, czy nie warto?

blank

Przy okazji boomu na naszą-klasę głośno też miejscami było o różnego rodzaju instytucjach - głównie rządowych - w których to poblokowano pracownikom dostęp do serwisów społecznościowych. Powód? Pracownicy siedzieli na tychże wspomnianych serwisach, a nie pracowali. Ja rozumiem, że wszystko ma swoje granice... pracownicy w pracy powinni pracować i nie myśleć o niczym innym. Choć nie do końca rozumiem, dlaczego nawet w godzinach wolnych od pracy (każdemu pracownikowi przysługuje przecież przerwa) nie może on sobie poserfować po Internecie. No ale nie będę się kłócił. Przeważnie firma ma swoją politykę, swoje procedury i wymogi, z którymi mogę się zgadzać lub nie, ale których komentować w szerszym gronie mi nie wypada. Chciałem tu zaś poruszyć inną kwestię, która chcąc nie chcąc haczy o to, o czym wspomniałem powyżej... ale porusza raczej odwrotną stronę medalu. Czy są jakieś pozytywne aspekty obecności pracowników naszej firmy w serwisach społecznościowych? Czy opłaca się pojawiać w takich serwisach? Po co w ogóle się w nich pojawiać? zobacz cały wpis

Zagadnienia: Internet, społeczność, strona, web2.0 print