Jakich pytań unikać rozmawiając z klientem?

blank

Doradca powinien słuchać i zadawać mądre pytania. Swoje sposoby na osiągniecie sukcesu finansowego, wynikające z wielu lat doświadczeń w sprzedaży, przedstawia James E. Rogers, Prezes Światowy MDRT the Premier Association of Financial Professionals, z Kanady. cz.2. Pytania jakie zadajesz są bardzo ważne. Nie przerywaj wypowiedzi klienta. W trakcie spotkania klient powinien mówić dwa razy więcej niż doradca. Pytania są bardzo ważne. Będą powtarzały się, szczególnie w odniesieniu do nowych klientów. Pytajmy klienta: - Panie Jones, jeśli pan chce, aby to spotkanie zakończyło się sukcesem, to co powinno się stać? Albo: - Co jest ważne dla pana, co musi się stać, aby po moim wyjściu mógł pan powiedzieć, że to spotkanie było dla pana wartościowe? - Proszę powiedzieć mi o ubezpieczeniach, które teraz ma pan wykupione. - firmie, która pana obsługuje, - osobie, która zajmuje się teraz pana finansami, - inwestycjach, które pan właśnie zrealizował. - co pana skłoniło do takiej inwestycji? Zanim udzielisz dobrej rady Słuchaj, słuchaj i słuchaj, co klient ma do powiedzenia, zanim przedstawisz radę. A kiedy już ją wypowiesz, musi być zgodna z tym, co wcześniej usłyszysz od klienta. Opracowano w oparciu o wykład Jamesa E. Rogersa CLU*, CFP*, Prezesa Światowego MDRT the Premier Association of Financial Professionals, 34 lata w MDRT, 25 kwalifikacji do Top of the Table z Kanady, pod tytułem „10 sposobów na osiągniecie Top of the Table”, wygłoszony na konferencji MDRT 20.03.2008. * CFP – Certified Financial Planner * CLU – Chartered Life Underwriter * MDRT - Million Dollar Round Table * TOT - Top of the Table Joanna Wiejak Redaktor Naczelny CashFlow&You --------------------------------------------- Rozwijaj finansową inteligencję: http://Cashflowandyou.pl A jaki jest Twój sposób na zyski i finansową niezależność? http://Kursy-finansowe.pl Czy masz szanse odnieść sukces w biznesie? http://Finanse-firmy.pl

Zagadnienia: sprzedaż, marketing, strategia, doradca print