Jak potencjalnego klienta zmienić w naszego klienta?

blank

Marketing i sprzedaż to codzienna praktyka doradcy. Swoje sposoby na osiągniecie sukcesu finansowego, wynikające z wielu lat doświadczeń w sprzedaży, przedstawia James E. Rogers, Prezes Światowy MDRT the Premier Association of Financial Professionals, z Kanady. cz.1. Koncentruj się na tym, co najważniejsze Najważniejszym momentem dnia jest najpierw umówienie trzech spotkań, a potem odbycie trzech spotkań. Trzeba spojrzeć na to jak na proces, a nie koncentrować się tylko na samej sprzedaży. Potencjalnego klienta trzeba zamienić w naszego klienta. Aby to się udało, z góry trzeba zaplanować każdy krok. Trzeba ułożyć plan, taki nasz przewodnik, mapę spotkania. Musisz wiedzieć, po co idziesz do klienta i co chcesz osiągnąć, bo inaczej będzie to spotkanie towarzyskie, a nie biznesowe. W trakcie rozmowy z klientem powinno robić się zapiski, nawet te mało istotne, jak hobby klienta lub to, że jest amatorem kotów. Takie małe drobiazgi mogą okazać się istotne. Jeśli zwracasz uwagę na drobiazgi i o nich pamiętasz, a klient to zauważy, to będzie też wiedział, że zwracasz uwagę i dbasz o szczegóły finansowe i dokładną realizację zapisów umowy. Opracowano w oparciu o wykład Jamesa E. Rogersa CLU*, CFP*, Prezesa Światowego MDRT the Premier Association of Financial Professionals, 34 lata w MDRT, 25 kwalifikacji do Top of the Table z Kanady, pod tytułem „10 sposobów na osiągniecie Top of the Table”, wygłoszony na konferencji MDRT 20.03.2008. * CFP – Certified Financial Planner * CLU – Chartered Life Underwriter * MDRT - Million Dollar Round Table * TOT - Top of the Table Joanna Wiejak Redaktor Naczelny CashFlow&You --------------------------------------------- Rozwijaj finansową inteligencję: http://Cashflowandyou.pl A jaki jest Twój sposób na zyski i finansową niezależność? http://Kursy-finansowe.pl Czy masz szanse odnieść sukces w biznesie? http://Finanse-firmy.pl

Zagadnienia: sprzedaż, marketing, strategia, doradztwo print