Realizacja sklepu internetowego dla KROSS S.A.

blank

W ramach współpracy z KROSS S.A., zespół EPRO (www.epro.com.pl) zaprojektował i wdrożył kolejny dedykowany sklep internetowy pod adresem www.ekross.pl - tym razem dotyczący branży rowerowej. Właścicielem sklepu jest lider rynku rowerowego w Polsce zarówno pod względem wielkości sprzedaży, wizerunku, oraz jego znajomości.

Sklep został przygotowany z myślą zarówno o klientach indywidualnych jak i biznesowych. Podział oparto na dwóch platformach sprzedażowych - B2B (Business-to-Business) i B2C (Business-to-Consumer). Każda z nich przystosowana została do potrzeb konkretnych użytkowników.
Sklep posiada integrację z systemem ERP, która umożliwia natychmiastowe sprawdzenie dostępności towarów w magazynie, a co za tym idzie na błyskawiczną realizację złożonego przez klienta zamówienia. Integracja pozwala także na monitorowanie wierzytelności klientów i historii ich płatności.

Ciekawą funkcjonalność stanowi moduł "Stwórz własny rower", który pozwala skonfigurować rower od podstaw, odpowiednio do indywidualnych wymagań i preferencji klienta. Klient wybierając konkretne części może złożyć rower w wirtualnym świecie, zaś pracownicy sklepu urzeczywistnią jego marzenia. Rower zostanie złożony i wysłany zgodnie z zamówieniem.

Platformy sprzedażowe, zarówno B2B jak i B2C, posiadają zaawansowaną graficzną wyszukiwarkę rowerów po ich poszczególnych komponentach. W rezultacie czego zostaje wyświetlony efekt końcowy w postaci jednego bądź kilku rowerów wyposażonych w wybrane przez użytkownika części. Szczegółowe opisy towarów oraz układ funkcjonalny sklepu pozwalają odnaleźć się w nim każdemu miłośnikowi jazdy na rowerze, nawet temu początkującemu. Początkujący rowerzysta z reguły ma problem z wyborem właściwego roweru. Źle dobrany sprzęt może zniechęcić do jazdy na bardzo długi czas, dlatego też doświadczeni pracownicy sklepu chętnie służą pomocą i radą.

Zagadnienia: sklep internetowy, oprogramowanie sklepu internetowego, rowery, sklep rowerowy print