Polska liderem w rejestracji domen

blank

Opublikowany w ostatnich dniach raport NASK nie pozostawia wątpliwości – Polacy na dobre zasmakowali w rejestrowaniu nowych domen. Jesteśmy w europejskiej czołówce wyprzedzając już Francję czy Szwecję. Raport podaje, że w ubiegłym roku zarejestrowaliśmy ponad 300 000 domen. Z pewnością spory ich odsetek zarejestrowano w celach handlowych, coraz bardziej bowiem ożywia się rynek wtórny. Nic więc dziwnego, że powstaje coraz więcej rozwiązań mających ułatwić obrót domenami. Ciekawą propozycję przygotował AfterMarket.pl. Zaprezentował rozwiązanie umożliwiające stworzenie giełdy domen pod własną marką. Rozwiązanie „white label” jest jedynie „silnikiem”, natomiast całą szatę graficzną można dostosować do layoutu własnej strony czy portalu. Umożliwi to inwestorom domenowym zaprezentowanie swojego portfolio w profesjonalny, atrakcyjny sposób. „Silnik” zawiera również gotowy moduł obsługi płatności, fakturowanie itp. – co upraszcza obsługę i minimalizuje czas potrzebny do zaimplementowania giełdy na swojej stronie. Rozwiązanie zaprezentowane przez AfterMarket na dłuższą metę może znacznie ożywić rynek wtórny domen sprawiając, że aukcje staną się coraz częściej zamieszczane na stronach prywatnych, będąc źródłem dodatkowego dochodu dla ich właścicieli, stanowiąc dodatkowe źródło dochodów, obok AdSense czy sieci reklamowych (np. Adtaily).

Zagadnienia: IT, HANDEL, biznes, domeny print