EURA7 stawia na dostępność

blank

Agencja interaktywna EURA7 uruchomiła nową wersję firmowej witryny internetowej. Serwis ma stanowić przejrzyste źródło informacji o firmie i jej ofercie. W tym celu wykorzystano szereg rozwiązań optymalizujących dostępność strony. W serwisie www.eura7.com można znaleźć informacje o agencji, jej ofercie oraz portfolio. Zrealizowane projekty zostały przedstawione w formie case study, z wykorzystaniem multimedialnych wizualizacji. Prezentacja agencji została wykonana z użyciem krótkich filmów wideo. O szczegółach pracy EURA7 opowiadają ludzie ją tworzący. Witryna agencji tym samym potwierdza widoczny trend coraz częstszego stosowania technik wideo w realizacji projektów internetowych. W celu dotarcia do jak największej liczby odbiorców strona została wykonana z zachowaniem wysokich standardów funkcjonalności i dostępności. Jest czytelna dla osób niewidomych i niedowidzących, co potwierdzają opinie ekspertów. Strona jest przyjazna dla screenreaderów i co istotne, wygodnie można dotrzeć przy ich użyciu w każde jej miejsce. Podoba nam się zastosowanie możliwości zmiany rozmiaru czcionki, które wchodzi dopiero do użycia jako trend przy projektowaniu stron - dla osób niedowidzących jest bardzo użyteczne. - stwierdza Karol Kozłowski, Jobcoach projektu "The Globe" - inicjatywy mającej na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych wzrokowo na rynku pracy. Nowa witryna firmowa EURA7 pokazuje w jaki sposób można wykorzystać możliwości serwisu internetowego w celu usprawnienia komunikacji na linii firma-klient. Strona dostępna jest również w wersji angielskiej. Grzegorz Skuza Public Relations Manager www.eura7.com

Zagadnienia: reklama, agencja interaktywna, strona firmowa, EURA7 print