"Myśl jak Klient" - relacja ze spotkania 15.01.2009r.

blank

15 stycznia odbyło się kolejne spotkanie z cyklu "Myśl jak Klient". Tym razem dyskutowaliśmy o tym “Jak zyskać oddanie Klientów Entuzjastów, którzy pokochają Twój brand i przyniosą większe zyski?”. Dyskusję rozpoczęliśmy od tego, jakie czynniki budują markę firmy oraz lojalność Klientów. Potem skupiliśmy się na roli lidera w budowaniu lojalności Klientów. Uczyliśmy, jak obliczyć wartość Klienta oraz jego rekomendacji. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń ludzi z różnych branż. Uczestnicy chętnie brali udział w ćwiczeniach, nie zabrakło też wielu ciekawych dyskusji. Więcej zdjęć ze spotkania możesz obejrzeć na naszej stronie internetowej www.academy-of-service-excellence.pl. Kolejne spotkanie z cyklu "Myśl jak Klient" już za miesiąc w czwartek 19 lutego. Tytuł spotkania "Zespół na piątkę". Przedstawimy bardzo inspirujący film, który opowiada o najlepszej restauracji na świecie "Four Seasons". Potem będzie dyskusja na temat budowania wspaniałych zespołów pracowników. Spotkania mogą się odbywać regularnie dzięki współpracy z Klubem Absolwenta MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Serdecznie dziękujemy! pozdrawiam, Dorota Duda

Zagadnienia: sprzedaż, zarządzanie, obsługa klienta, zarządzanie doświadczeniem klienta print