Myśl jak Klient - kolejne spotkanie 19 marca 2009

blank

Kolejne spotkanie z cyklu MYŚL JAK KLIENT odbędzie się 19 marca 2009r (czwartek) w Warszawie w Akademii Leona Koźmińskiego. Spotkanie zatytułowane zostało "ABC badań marketingowych". Rozmawiać będziemy o tym: • jakie są rodzaje badań marketingowych oraz narzędzia badawcze, • jak przeprowadzić badanie marketingowe w naszej firmie - kiedy zrobić je samodzielnie, a kiedy poprosić o pomoc specjalistów, • na co zwrócić uwagę przy budowaniu ankiety, przeprowadzaniu wywiadu, prowadzeniu obserwacji. Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt z Dorotą Zdrojewską: dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Zagadnienia: sprzedaż, zarządzanie, obsługa klienta, badania marketingowe print