Myśl jak Klient

blank

Już teraz pragnę Was zaprosić na styczniowe spotkanie z cyklu "Myśl jak Klient", które tym razem organizujemy przy współpracy z Klubem Absolwenta MBA Akademii Leona Koźmińskiego. Spotkanie zatytułowane „Jak zyskać oddanie Klientów Entuzjastów, którzy pokochają Twój brand i przyniosą większe zyski” odbędzie się dn. 15 stycznia (czwartek) 2009 r. w godz. 18.00- 20.00. Wspólnie zastanowimy się nad następującymi zagadnieniami: 1. Czynniki budujące markę firmy i lojalność Klientów 2. Rola lidera w budowaniu lojalności Klientów 3. Wartość lojalnego Klienta i jego rekomendacji Zgłoszenia proszę kierować do : dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszam serdecznie i do zobaczenia. pozdrawiam świątecznie Dorota Duda

Zagadnienia: sprzedaż, zarządzanie, obsługa klienta, lojalność klienta print