Volvo C70. Działa na zmysły

blank

Czyste, świeże powietrze. To dla niego Bóg stworzył góry. To dla niego Volvo C70 posiada Wewnętrzny System Jakości Powietrza. (IAQS). Chciałbyś sprawdzić, czy nie są to jedynie czcze przechwałki skandynawskiego producenta? Odwiedź mikroserwis promujący model Volvo C70.

Czyste, świeże powietrze. To dla niego Bóg stworzył góry. To dla niego Volvo C70 posiada Wewnętrzny System Jakości Powietrza. (IAQS). Chciałbyś sprawdzić, czy nie są to jedynie czcze przechwałki skandynawskiego producenta? Odwiedź mikroserwis promujący model Volvo C70. http://www.volvocars.co.uk/_campaigns/Feel/default.htm Mikroserwis promujący Volvo C70, to tak naprawdę interaktywny folder reklamowy. Na każdej spośród jego stron zapoznasz się z wybraną cechą samochodu. Ostrzegam – cały serwis przywodzi na myśl świeżość i swobodę i rzeczywiście działa na zmysły. Przeglądając strony katalogu niemal namacalnie poczujesz nową jakość powietrza we wnętrzu samochodu. Będziesz miał okazję wczuć się w rolę kierowcy mknącego wysokogórskimi drogami. Porozmawiasz z ożywionym na potrzeby projektu manekinem zasiadającym na co dzień we wnętrzu auta podczas prób zderzeniowych. Przyjrzysz się z bliska szczegółom wykończenia wnętrza. Zobaczysz powietrze opływające samochód, gdy ten rozpędza się do granic swoich możliwości. A na koniec niespodzianka i dowód kreatywności autorów serwisu – zachęcają oni do pobrania stereogramowego obrazka 3D. Po uważnym wpatrzeniu się w burzę plam być może dostrzeżesz wyłaniające się z monitora Twojego komputera kontury Volvo C70. Mikroserwis Volvo C70 jest jednak równie funkcjonalny, co kreatywny. Oprócz zaskakujących rozwiązań prezentujących silne strony samochodu, strona umożliwi Tobie umówienie jazdy próbnej oraz zamówienie drukowanych materiałów poświeconych modelowi. Charakteryzuje ją również silny call to action – nie uda się Tobie umknąć z serwisu bez dodatkowej zachęty do skontaktowania się z firmą. Jedynym słowem – serwis świeży, pomysłowy i wykonany z ogromną dbałością o szczegóły. I choć prywatnie preferuję Mini – gorąco polecam. Volvo pokazało, jak stworzyć dobry serwis internetowy dla branży motoryzacyjnej.

Zagadnienia: promocja, reklama, serwis WWW, reklama w sieci print