REKLAMA W SIECI

blank

Próby zażegnania kilkusetletniego sporu pomiędzy katolikami a protestantami dotyczącego istoty zbawienia podjęli się producenci gumy do żucia Orbit. Jak to możliwe? Przyjrzyjmy się pokrótce najświeższemu spotowi reklamowemu promującego wspomniany produkt.

Snoop Dog – raper znany z ciętego i niezbyt ugrzecznionego słownictwa znienacka trafia na \\\\\\\\\\\\\\\"drugą stronę\\\\\\\\\\\\\\\". W przedsionku piekła oczekuje go okazały komitet powitalny. Zdezorientowany otrzymuje informację, iż to jego brudne, pełne przekleństw usta są przyczyną wiecznego potępienia. Niemniej Bóg raz jeszcze wyciąga dłoń do Snoopa. Z misją ostatniej szansy do piekła udaje się urodziwy anioł płci żeńskiej z motorowymi googlami na czole. Oferuje raperowi gumę, która w mig oczyszcza jego grzeszne usta. Tym samym piekło traci prawa do Snoopa a on lotem błyskawicy przenosi się o kilka kondygnacji wyżej, by odtąd zaznawać wiecznych rozkoszy w niebie. Spot jest świetny, doskonale nakręcony, humorystyczny. Dysponując takim materiałem wyjściowym grzechem śmiertelnym byłoby nie stworzenie naprawdę ciekawego serwisu internetowego. Autorzy serwisu wzięli to sobie do serca tworząc prawdziwie interesujący projekt. Pod adresem http://www.orbitgum.com/goodcleanfeeling/index.do macie Państwo okazję osobiście odwiedzić niebo i piekło wg. producentów gumy Orbit. Poznacie bohaterów omawianego spotu reklamowego. Jest tam sam Snoop Dog. Jest urodziwa anielica ratująca go z opresji. Jest i diabeł ze zrezygnowaniem stwierdzający o swym królestwie: \\\\\\\\\\\\\\\"mówię wam, te sąsiedztwo schodzi ostatnio na psy\\\\\\\\\\\\\\\". Jeśli mieszkasz za Wielką Wodą (patrząc od strony Europy) masz możliwość pozostawienia swojego telefonu i oczekiwania na obiecany na stronie telefon od Snoopa we własnej osobie. Przejrzysz bogatą ofertę gum Orbit. Zapoznasz się ze zdjęciami z realizacji spotu reklamowego jak i z samym filmem. Jednym słowem – proste, zabawne, wzbogacone sekwencjami video, które powoli stają się standardem serwisów wizerunkowych. Niemniej, mam przeczucie, iż najsłynniejszej polskiej stacji radiowej może się nie spodobać.

Zagadnienia: reklama, marka, kampania, spot print