Google nie działa.

blank

Pisząc ten artykuł powracam wątkiem do wcześniejszego artykułu pt. "Google to nie wszystko". Jednym z faktów na jaki chciałbym zwrócić uwagę jest fakt, że większość firm kreujących wizerunek ogranicza się tylko do wyszukiwarki google. Fakt, że jest to jeden z najbardziej znanych portali nie powinien ograniczać reklamy tylko do tej jednej wyszukiwarki.
Dlaczego ?
Najlepszym przykładem jest przykład filtrów 28/29 lipca jakie nastąpiły na przełomie czerwca-sierpnia. Firmy, które ograniczały się tylko do tej wyszukiwarki straciły w jeden dzień oglądalność, ruch na stronie a co za tym idzie Klientów. Przykłady takich witryn e-commerce można tutaj mnożyć i pokazywać bardzo dużo, ale najważniejsze w tym przypadku jest aby firmy wyciągnęły wnioski i naukę z tego incydentu.
Czym jest sklep internetowy bez Klientów ?
Czym jest biuro podróży bez turystów ?
Czy stać nas na 95% spadek oglądalności naszej witryny ?
Wiele firm tego nie przetrwało a wiele innych wpadło w poważne tarapaty z tym związane. Zaczęło się gorączkowe szukanie innego sposobu dotarcia do Klientów, innego sposobu na reklamą naszej witryny. Firmy szukały dobrego rozwiązania na to jak przetrwać gdy google nie generuje wystarczającego ruchu na ich witrynach....

Zagadnienia: reklama, pozycjonowanie, SEO, google print