Reklama w internecie popularniejsza pośród małych firm

blank

Według badania “Local Commerce Monitor Wave XIII” przeprowadzonego w sierpniu 2009, aż 77% małych firm amerykańskich w celach reklamowych wybierało internet. Z kolei tradycyjne media wskazało 69% badanych organizacji z sektora MSP. Taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy w 3 letniej historii tego badania. Dla porównania w sierpniu 2008 roku, 74% małych firm wskazało tradycyjne media jako główne kanały komunikacji marketingowej, internet wybierało 73% organizacji. W 2007 roku różnica pomiędzy mediami tradycyjnymi a internetem była jeszcze większa i wynosiła odpowiednio 76% i 71%. Polscy maili przedsiębiorcy według badania serwisu Favore.pl, jeszcze chętniej wykorzystują internet jako narzędzie promocji. W sieci rodzime firmy wydają dwa razy więcej na reklamę niż w prasie. Rzadko prowadza kampanie reklamowe w radio i telewizji a jeśli już to robią to tego dotyczy to lokalnych mediów. Według badania serwisu Favore.pl z kwietnia 2009, przeprowadzonego pośród polskich małych przedsiębiorców wynika że, internet wyjustuje w celach reklamowych ponad 56% rodzimych firm. Więcej na: http://damiankowalczyk.blogspot.com/2009/09/reklama-w-interncie-popularniejsza.html

Zagadnienia: promocja, reklama, emarketing print