Reklama bannerowa vs. SEM

blank

Stowarzyszenie IAB Polska opublikowało raport o stanie polskiego internetu, w którym podsumowano rozwój komunikacji marketingowej w tym medium w 2008 oraz wskazano dalsze kierunki jego rozwoju. Ubiegły rok pomimo kryzysu w IV kwartale był najlepszym okresem dla reklamy interaktywnej w Polsce czego potwierdzeniem jest zagarniecie ponad 1 mld zł z tortu reklamowego. Dynamika tempa rozwoju reklamy wyniosła 57% do czego przyczyniło się w dużej mierze m.in. możliwość precyzyjnego tergetowania przekazu, wielość form reklamowych oraz wysoka mierzalności działań marketingowych. Na rynku reklamy interaktywnej niepodzielnie rządzą dwa typy reklam - banerowa (display) oraz reklama w wyszukiwarkach SEM (Search Engine Marketing), które osiągnęły w 2008 roku ponad 60% udziału w całości wydatków. Więcej na: http://damiankowalczyk.blogspot.com/2009/06/reklama-bannerowa-vs-sem.html

Zagadnienia: SEM, emarketing, reklama banerowa print