O mnie

Coach, psycholog, trener Pro Optima Sp. z o. o. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz szkoły Trenerów i Konsultantów Zarządzania. Ukończyła The Art & Science of Coaching Erickson College z Vancouver. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.
Tematy, które są jej szczególnie bliskie to budowanie proklienckiej kultury firmy i zarządzanie doznaniami klienta. Realizując projekty rozwojowe, treningi i warsztaty wspiera firmy w poszukiwaniu takich rozwiązań, które zapewniają wyjątkowy poziom obsługi i satysfakcję klientów. W realizowanych projektach wykorzystuje nie tylko wszelkie doniesienia na temat zmian kulturowych, satysfakcji klientów ale również własne prawie 10 letnie doświadczenie w kontaktach z klientami. W pracy nad budową standardu, czy zmianami kulturowymi wykorzystuje m.in. coaching grupowy. Prowadzi również coaching indywidualny. Specjalizuje się w następujących tematach: budowanie w obsłudze pozytywnych doznań klienta, wzmacnianie relacji z klientami, budowanie satysfakcji niezadowolonego klienta, projektowanie i wdrażanie proklienckiej kultury firmy.
Realizowała projekty szkoleniowe i diagnostyczne m.in. z następującymi organizacjami: Alstom Power, Maspex Wadowice, Kinnarps Polska, Kompas Polska, Genrali Polen, Merida, Electrolux, Sygma Bank, SGI Baltis, Goodrich, Narodowy Bank Polski, DUKA, POSNET, Carlsberg ASC, Bank Zachodni WBK, Monipol, mBank.



kino, podróże duże i małe w dzikie miejsca, żeglarstwo, baśnie i mity