Adres dla przesyłek zwrotnych

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

ul. Kościelna 8Paterek

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Kontakt - Dane Siedziba, magazyn, sklep
internetowy:

pn.-pt. w godz.: 8-16fax - 24h ul. Kościelna 8
89-100 Nakło nad Notecią Zobacz na mapie tel.: +48 52 385 37
23fax wew 4
tel.: +48 505 974 547 kontakt telefoniczny pn-pt w godz.
11-16
NIP
558-165-25-10REGON
093199213

Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej
przez Burmistrza Miasta i Gminy Nakło nad Notecią nr 5853/04 z 16
lipca 2004 roku.

Sklep jeździecki - BYDGOSZCZ
pn-pt: 10-18so: 9-15 ul. Fordońska 21
85-085 Bydgoszcz Zobacz na mapie
tel.: +48 505 936 547
Sklep jeździecki - SOPOT
pn-pt: 11-19so: 10-15 Al. Niepodległości 642/644
81-854 Sopot Zobacz na mapie
tel.: +48 505 968 547tel./fax: 58
765 08 90
Dane do przelewów:
okser.pl ul.Kościelna 889-100 Nakło
nad Notecią
Pekao S.A. 17 1240 6465 1111 0000 5740 4158
W tytule przelewu prosimy zawsze podawać nr zamówienia. Adres dla
przesyłek zwrotnych:
okser.plul. Kościelna 889-100 Nakło nad Notecią
(nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych i odsyłanych na nasz koszt)
O nas
Internetowy
Sklep Jeździecki okser.pl istnieje na polskim rynku usług
internetowych od lipca 2005 roku. Jako jedni z pierwszych w polskim
internecie (w 2004r) zarejestrowaliśmy nazwę firmy nawiązującą do
adresu www. Jesteśmy jednym z pięciu pierwszych internetowych
sklepów jeździeckich w Polsce i w tej chwili obsługujemy najwięcej
jeździeckich zamówień internetowych w naszym kraju. Niechętnie i
sporadycznie sprzedajemy nasze towary na Allegro, ponieważ wolimy
oferować naszym klientom tańsze towary, niż płacić prowizje i
opłaty od takich transakcji, po prostu Allegro jest dla nas za
drogie.
To my
wyznaczyliśmy pewne standardy, które w tej chwili są powszechnie
obowiązującymi w tej branży. To my wprowadziliśmy pomysły, które
zostały później skopiowane przez konkurencję. To my pierwsi
uporządkowaliśmy kategorie sklepowe (w sklepie internetowym)
nazywając je dla jeźdźca, dla konia, stajnia itd... to my,
jako pierwsi dodaliśmy do sklepu dział OUTLET... a inne sklepy to
skopiowały. Jesteśmy ciągle obserwowani i komentowani na forach
jeździeckich i blogach, to właśnie na nas ciągle spogląda
konkurencja ustalając poziom cenowy i ofertę. Do naszej strony
podpiętych jest kilka tysięcy linków, korzystających z naszego
serwera (podlinkowane zdjęcia), które są wyświetlane na innych
serwisach lub forach internetowych.
Jako pierwsi
w Polsce zaczęliśmy oferować produkty firm: HKM, RTS, Makana,
Zedan, EKKIA, które teraz stały się powszechnie znanymi i cenionymi
markami.Od
samego początku sukcesywnie rozwijamy naszą ofertę, starając się
wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów. Umożliwiamy Państwu
wybór spośród ponad 10.000 towarów wiodących światowych i polskich
producentów sprzętu jeździeckiego. W naszej ofercie można też
znaleźć sprzęt ekonomiczny, który jestbardzo chętnie
kupowany przez młodych adeptów jeździectwa. Bardzo ważną kwestią
jest dla nas oferowanie polskich produktów, które często nie
ustępują niczym produktom zagranicznym, a często są to produkty
dużo lepszej jakości. Jesteśmy dumni z możliwości sprzedaży i
promowania naszych, rodzimych produktów i marek.
Do końca
lipca 2013 roku zrealizowaliśmy ponad 55.500 zamówień, a grono
naszych stałych klientów ciągle rośnie. W czasie nasilenia zakupów
jeździeckich (wiosna, jesień) realizujemy około 1.500 zamówień
miesięcznie. Ponad połowę realizowanych zamówień składają nasi
stali, powracający klienci. O skali popularności naszego sklepu
świadczą też dobrowolne i nieobowiązkowe recenzje, których nasi
klienci napisali już ponad 5.900 (widocznych jest ponad 3.800,
ponieważ część towarów jest niedostępna już i nie są one
wyświetlane wraz z recenzjami). Posiadamy dwa magazyny oraz dwa
sklepy stacjonarne (w Bydgoszczy i w Sopocie), w których znajduje
się ponad 15.000 pozycji towarowych nawet dla najbardziej
wymagających jeźdźców i hodowców.
Nie
wszystkie towary znajdujące się w naszym magazynie są oferowane w
sklepie internetowym i często bardzo atrakcyjne oferty są
adresowane tylko do zarejestrowanych klientów, którzy wyrazili chęć
otrzymywania newslettera lub obserwują nas na Facebooku. Jest to
doskonały sposób by kupować okazyjne towary w najniższych możliwych
cenach.
Nasza oferta
oparta jest w 80% na własnym imporcie towarów bezpośrednio od ich
zagranicznych producentów lub dystrybutorów, gdzie regularnie nawet
kilka razy w tygodniu składamy zamówienia.
Za główny
cel postawiliśmy sobie dostarczanie produktów wysokiej jakości, w
wyjątkowo atrakcyjnych cenach i możliwie najkrótszym terminie.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów zarządzania informacją,
oraz obserwacjom światowych trendów, wizytom na targach
jeździeckich, prenumeracie zagranicznej prasy jeździeckiej udało
nam się maksymalnie obniżyć koszty obsługi sprzedażowej i oferować
zawsze najnowsze kolekcje i nowości w branży jeździeckiej. Do
obsługi dostaw wybraliśmy najtańszą i najlepszą firmę kurierską, a
do płatności DotPay, PayPal oraz raty w systemie Żagiel, co pozwala
nam oferować najwyższą jakość usług. Przede wszystkim stawiamy na
jakość obsługi od momentu wejścia potencjalnego klienta na naszą
stronę. Dla maksymalnego obniżenia kosztów dostawy z końcem 2011
roku wprowadziliśmy możliwość odbioru towarów za pośrednictewem
systemu Paczkomaty24/7
Liczący
obecnie 10 osób zespół okser.pl stale doskonali umiejętności w
zakresie obsługi, oraz pogłębia swoją wiedzę na tematy związane z
jeździectwem i hodowlą koni, aby móc zawsze służyć fachową pomocą
naszym wymagającym klientom.
Nasz system
obsługi zamówień internetowych jest tak skonstruowany, by przy
minimalnym udziale człowieka generować potrzebne dokumenty, by nie
tracić czasu na niepotrzebną papierologię, a tym samym zwiększyć
naszą wydajność przy niewielkiej liczbie osób obsługujących sklep
internetowy. Lubimy to co robimy i robimy to najlepiej jak możemy w
ścisłym gronie niezmiennym od lat (ale sukcesywnie powiększającym
się). U nas zawsze
ktoś pracuje, nie ma sezonu urlopowego, nie ma dni gdy sklep jest
zamknięty z powodu wyjazdu na targi, choroby, szkolenia itd. Mamy
wystarczającą ilość personelu, by zapewnić ciągłość funkcjonowania
sklepu internetowego i sklepów stacjonarnych.
Wszelkie
uwagi oraz sugestie są zawsze przez nas mile widziane i są dla nas
motywacją do zmian na jeszcze lepsze. Serdecznie zapraszamy
do zakupów w naszym sklepie!
Napisz do nas Imię i
nazwisko: Numer telefonu: Adres e-mail: box_red>* Zapytanie: *
Tekst z obrazka: *
Wyślij * pola obowiązkowe