54.417569 18.594714

za10groszy.pl sp z o.o., aukcje internetowe

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Ul. Głowackiego Bartosza 16Gdańsk

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Serwis za10groszy.pl to jeden z liderów i współtwórców segmentu
entertainment shopping w polskim internecie. Entertainment shopping
oznacza specyficzny sposób kupowania, który łączy w sobie wejście w
posiadanie produktu z mniej wymiernymi emocjami, jakie wiążą się z
zakupem. Na rynku sprzedaży online entertainment shopping jest
alternatywą dla zakupów w sklepach internetowych. Operatorem
serwisu jest spółka Welmory Limited, z siedzibą na Cyprze, w
Nikozji P.C. 1065 Arch. Makariou III, 2-4/703, zarejestrowana w
rejestrze przedsiębiorców pod numerem HE 245903 przez Ministerstwo
Handlu, Przemysłu i Turystyki Cypru, Departament Rejestru Spółek o
kapitale zakładowym 1.001.000 EUR (słownie: jeden milion jeden
tysiąc Euro)
. Spółka prowadzi aukcje na terenie Europy
(Anglia, Francja, Włochy, Węgry, Polska, Czechy, Słowacja,
Hiszpania, Portugalia, Rosja), Azji oraz na terenie obu Ameryk.
Celem spółki jest oferowanie użytkownikom jak najciekawszych form
rywalizacji o wystawiane na aukcje przedmioty oraz zapewnienie
możliwie najbardziej atrakcyjnych cen licytowanych towarów i usług.
Pomysł na serwis zrodził się w wyniku obserwacji standardowych
portali aukcyjnych dostępnych w Internecie. Typowe aukcje
internetowe daleko odeszły od koncepcji klasycznych licytacji,
mających wielowiekową tradycję, i organizowanych, na przykład,
przez domy aukcyjne zajmujące się sprzedażą dzieł sztuki. W
klasycznej aukcji towar jest wystawiany za cenę wywoławczą, a
obecne na sali osoby biorące udział w licytacji przebijają aktualną
cenę o określoną kwotę. Prowadzący aukcję stuka młotkiem
trzykrotnie i towar jest sprzedany za ostatnio podana cenę, o ile
ktoś przed trzecim uderzeniem młotkiem aukcyjnym nie zaoferuje
wyższej ceny. Spółka Welmory Limited postanowiła stworzyć serwis, w
którym powrócono do klasycznego podejścia do aukcji. Tradycyjny dom
aukcyjny został przeniesiony do przestrzeni wirtualnej i licytacja
nie wymaga już od uczestników bezpośredniej obecności. Trzykrotne
uderzenie młotka zmieniono na licznik czasu, który odmierza czas do
zakończenia aukcji w przypadku braku dalszych ofert (odpowiednio do
aktualnej ceny – 60, 30, 15, 10 lub 5 sekund). Za każdą nową
propozycję ceny trzeba uiścić symboliczną opłatę w wysokości
przysłowiowych 10 groszy – stąd nazwa serwisu. Pierwsza aukcja
ruszyła w październiku 2008 roku. Od tego czasu przeprowadzono ich
już kilkaset tysięcy