52.2457518 21.0534222

www www.webvizarts.com

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

ul. Grochowska 357/338Ceranów

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Agencja reklamowaWevizarts Sp. z o.o.Agencja reklamowa Wevizarts Sp. z o.o. od prawie 14 lat pomagamałym i dużym firmom zwiększać zyski przy pomocy odpowiedniegowykonania materiałów reklamowych i prowadzenia kampaniireklamowych. Zastanawiałeś się czy Twoje materiały i działaniamarketingowe nie mogłyby być wielokrotnie efektywniejsze i zapewnićCi większych zysków przy tym samym albo nawet niższym koszcie?Postaw na specjalistów z dużym doświadczeniem - zacznij współpracęz naszą agencją reklamową. I. Tworzymy:1. serwisy internetowe2. prezentacje multimedialne(Internet, CD)3. billboardy, ulotki, plakaty, foldery reklamowe4. filmy reklamowe (Internet, CD, TV)5. animacje 2D, 3D6. wizualizacje 3DII. Obszary działania:ATLstrategia, planowanie i zakup mediówreklama prasowareklama radiowareklama telewizyjnareklama w InternecieoutdoorBTLkreacja i produkcja materiałów POSwsparcie marketingoweprogramy lojalnościowepromocje sprzedażoweprogramy partnerskie i motywacyjne B2Breklama niestandardowa - ambient & guerillaBRANDING & POSITIONINGprojektowanie wizerunku firmytworzenie strategii komunikacji marketingowejtworzenie nazw, logotypów i opakowańprojektowanie wizerunku markibudowa tożsamości i pozycjonowanie markibadania marketingowePRpromocja firmy i jej produktów w mediachtworzenie strategii PR dla działów marketingumedia relations, briefing, konferencja prasowawsparcie w zarządzaniu kryzysowymorganizacja imprez dla pracowników i klientówtworzenie i publikacja wydawnictw firmowychPROMOCJE SPRZEDAŻYnowoczesne sposoby promocjisampling i degustacjakonkurs i loteriaintegracja dostępnych narzędzi marketingowychwdrożenie i kontrola programu promocjiocena rezultatówINTERACTIVEprojektowanie stron wwwmarketing internetowy (SEM, SEO, PPC)zapewnienie czołowych miejsc w wyszukiwarkachkonsultacje w zakresie marketingu internetowego oraz bieżącaanaliza zachowań użytkownikówreklama na portalach oraz publikacje w Interneciemarketing wirusowyzwiększenie odwiedzalności stronEVENT MARKETINGplanowanie akcji marketingowychevent, konferencja, road show & koncertimpreza integracyjna i motywacyjnapatronat medialnyorganizacja targów i wystawstoiska targowe i wystawienniczeIII. Zapewniamy:1. najwyższą jakość obsługi2. konkurencyjne ceny3. krótkie terminy realizacji4. pełną dyspozycyjnośćAgencja reklamowa zajmuje się nierzadko tworzeniemreklamy od początku aż do końca – zaczynając od zaproponowaniapewnych koncepcji, planu, a kończąc na jego realizacji. Oferujefotografię reklamową: produktu, mody, do katalogów, sesje,doskonałej jakości wydruk: cyfrowy, offsetowy, wielkoformatowy orazflexo. Na specjalne zamówienia klientów tworzone są równieżprojekty opakowań.Oprócz tego można liczyć na badania konsumenckie, które stanowiądoskonały fundament do stworzenia produktu idealnie dostosowanegodo specyfiki danej branży.Ponadto można się spodziewać przedstawienia skutecznościprzeprowadzonych działań reklamowych – w formie zazwyczaj wygodnegozestawienia. Dzięki nim każdy klient może być pewien kompleksowościi profesjonalizmu prowadzonych działań.Warto przyjrzeć się szczególnie ofercie typowej agencjireklamowej: co w niej można znaleźć, jakie prace zlecić ijakich wyników oczekiwać. Głównym punktem oferty są oczywiściekompleksowe kampanie reklamowe zawierające opracowanie strategiireklamy, ustalenia miejsc reklamowych, stworzenie projektu spotureklamowego, ulotki, baneru, itd. Reklamy mogą być przeznaczone doróżnych mediów: prasy, radio, telewizji, internetu. Mogą to byćrównież tak zwane reklamy outdoor.W zakresie działań w internecie agencja reklamowamoże zostać poproszona o przygotowanie projektu stronyinternetowej, sklepu internetowego, serwisu społecznościowego,planu funkcjonowania różnego typu innych portali. Często jednym zpunktów jej oferty jest również pozycjonowanie stron w popularnychwyszukiwarkach, hosting oraz tworzenie systemu zarządzania treścią(CMS). Zazwyczaj działania agencji reklamowejnakierowane są na osiągnięcie dla swoich klientów szybkich, alejednocześnie długofalowych zysków.Agencja reklamowa to dzisiaj bardzo popularnytermin oznaczający przedsiębiorstwo zajmujące się szeroko pojętąreklamą. Może pracować jako placówka tradycyjna, z biurem w centrumdużego miasta oraz jako agencja interaktywna, kontaktująca się zeswoimi klientami za pośrednictwem sieci internetowej.Mimo że istnieją wyraźne różnice między poszczególnymiagencjami reklamowymi, zakres oferowanych przeznie usług może być podobny lub dość zróżnicowany. Nie ma reguły.Każde przedsiębiorstwo działa według z góry zaplanowanych reguł.Ich skuteczność i ocenę pracy można bardzo szybko i trafnie poznaćna podstawie opinii klientów oraz ich lojalności. Dobreagencje reklamowe mają zazwyczaj kilku, kilkunastustałych klientów, dla których wykonują zlecone projekty nakolejnych etapach satysfakcjonującej współpracy.Agencja reklamowa»