50.0810967 19.9567144

Jacek Kowalski Smit i Smit Consulting

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Ul. Szkolna 15Kraków

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Smit i Smit Consulting jest firmą eksperckądziałającą od 1991 roku. Aktywa firmy to bank wiedzy i intuicja.Wspieramy doświadczeniem inwestorów sektora czasu wolnego. W pracykierujemy się dewizą: nie ma gospodarności beztożsamości. Dlatego najchętniej pracujemy w terenieorganizując konsylia wybitnych doradców. Jesteśmy zgodni, żeprzyszłość leży na peryferiach. Gdziekolwiek one są. Tezazamieniana w praktykę to nasze motto: Zainspirowany samdokonujesz zmiany. Nic tak nie cieszy, jaksamodzielnie postawiony dom. Specjalizujemy się w projektowaniu zmysłowych instrumentówkonkurowania oraz w wizerunkowej identyfikacji firm - corporateidentity. Projektujemy unikalne kategorie emocjonalnychproduktów i atrakcji, dostosowanych do aktualnych potrzeb rynkuturystycznego. Wątków dla kształtowania marki emocjonalnejposzukujemy w kulturowym oraz naturalnym dziedzictwie miejsca ifirmy oraz w osobowości producenta lub lokalnej społeczności. Prowadzimy autorskie szkolenia nowej generacji kadr turystycznych.Uczymy jak „kusić, aby kosić” (tak żartobliwie pewna Mazurkapodsumowała wykład). Wszak słabością polskiego sektora podażyturystycznej jest niski poziom komercjalizacji walorów. Niewyręczamy Zleceniodawców – my ich inspirujemy. Bo jak mawiamy:musisz wziąć i samemu chcieć. Definiowanie biznesu poprzedzamyrzeczową analizą kulturowego otoczenia i symbolikiwłaściwej badanemu przedmiotowi. Te zaś są źródłamiesencji marki. Esencja z reguły nie jest smaczna. Abywyczarować  z niej aromatyczny produkt trzeba wieluingrediencji. Dobieraniem ich we właściwych proporcjach, rytmie ikontaminacjach zajmuje się właśnie Smit. To czego nie robimy, to utwierdzanie naszych Miłych Klientów, żeilość jest najlepszym generatorem dochodów. Podobnie, że materia -czyli inwestycje twarde - to gwarant sukcesu. Turystyka to podróżezmysłów. Tu najlepiej zarabia się na story – bajcerozwijającej się w intrygującą fabułę. Na całym globie wznosi sięwyimaginowane inscenizacje na tle dawno już spenetrowanych kultur. Jeżeli tylko Państwa goście zechcą w nie uciec– zaproście nas do siebie. Mamy świadomość, że przykładamyrękę do zmian środowiska. Widzimy w ekspansji turystyki zagrożeniedla przestrzeni kulturowej. Dlatego propagujemy ideę „strażnikówźródeł”. Prędzej, czy później nasza cywilizacja także kiedyśupadnie…