52.4055981 17.0639542

CAR JAVI S.A. - Oddział Swarzędz - Salon i Serwis

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Towarowa 1Swarzędz

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

2012-09-14Atrakcyjny i praktyczny sedanNajbardziej sportowy sedan w swojej klasieElegancki jak coupe i wszechstronny jak kombiNowoczesne silniki TSI i TDIZnakomita ekonomiczność przy emisji zaledwie 104 g/kmToledo powrócił! Nowy sedan SEAT-a lepiej niż kiedykolwiekłączy design z walorami użytkowymi, dynamikę z ekonomicznością orazwysoką jakość. Dzięki dużej ilości miejsca, wysokiej uniwersalnościoraz doskonałej relacji ceny do osiągów nowy Toledo przemawia doKlientów. Osób szukających praktycznego i niedrogiego sedanawysokiej jakości dla całej rodziny, która nie chce rezygnować znieprzeciętnej stylistyki i przyjemności z dynamicznej jazdy.SEAT wyprodukował ponad 860 000 sztuk tylko dwóch pierwszych seriimodelu Toledo. Za tym osiągnięciem zawsze stało połączenieatrakcyjnej sylwetki z praktycznymi cechami auta. Zupełnie nowageneracja Toledo idzie podobną drogą, przez co będzie kontynuowaćten sukces. Pierwsze egzemplarze Toledo w Hiszpanii i Portugaliitrafią do Klientów w połowie listopada, a do pozostałych krajówEuropy w 2013 roku.„Nowy Toledo to prawdziwy SEAT, auto o wyrazistym charakterze iwysokiej jakości, oferujące wyjątkową relacje jakości do ceny”,stwierdził James Muir, prezes SEAT S.A. „Toledo zapisze nowyrozdział w historii swojego sukcesu, ponieważ w niezwykły sposóbłączy on wspaniałą stylistykę z wysokimi walorami użytkowymi, aprzyjemność z jazdy ze znakomitą ekonomicznością. Tak wyobrażamysobie idealnego sedana. Nasi Klienci powiedzą: to atrakcyjnysamochód w atrakcyjnej cenie!”Doskonałe walory użytkowe, najnowsza technologiaNowy Toledo to dojrzałe auto: przy długości 4,48 metra posiada dużei szerokie piąte drzwi. Po ich otwarciu oczom ukazuje się przedziałbagażowy o pojemności 550 litrów, który można powiększyć dozdumiewających 1490 litrów po złożeniu składanej tylnej kanapy. Takwięc pod względem możliwości przewozowych Toledo może się równać zwieloma autami w wersji kombi. Stosunkowo duży rozstaw osi 2 602milimetrów (o 80 mm więcej niż w przypadku Toledo II) sprzyjauzyskaniu przestronnego wnętrza i wystarczającej ilości miejsca nanogi wszystkich pasażerów, a szerokie drzwi gwarantują łatwewsiadanie i wysiadanie.Jak przystało na całkowicie nowy model, Toledo wyposażono wnajnowsze silniki i skrzynie biegów wykorzystywane w Grupie MarekVolkswagena. Topowe wersje posiadają bardzo ekonomiczne jednostkibenzynowe TSI i wysokoprężne TDI z układem Common Rail, zaśnajmocniejszy silnik benzynowy łączony jest z 7-biegową,zautomatyzowaną i 2-sprzęgłową skrzynią DSG. Jednostki benzynoweoferują moc maksymalną w zakresie od 55 kW (75 KM) do 90 kW (122KM).Wersja Ecomotive wyróżnia się emisją CO2 na poziomie 116 gramów nakilometr. Natomiast w połączeniu z silnikiem wysokoprężnym TDI,który dostarcza 77 kW (105 KM) z 1,6 litra pojemności, wersjaE-Ecomotive może pochwalić się zużyciem paliwa o wartości 3,9 litrana 100 kilometrów i emisją 104 gramów CO2 na kilometr. W 2013 rokuSEAT poszerzy ofertę silników TDI w Toledo o wersję 90-konną.„Nowy Toledo to prawdziwy SEAT – idealny na co dzień dziękinajwyższej jakości i niezawodności”, stwierdził dr Matthias Rabe,członek Komitetu Wykonawczego SEAT S.A. ds. badań i rozwoju.„Najnowsze technologie Grupy Volkswagena w dziedzinie układunapędowego i zawieszenia zapewnia ogromną przyjemność z jazdy, atakże wyjątkowe bezpieczeństwo i ekonomiczność. Zwłaszcza podwzględem zużycia paliwa i emisji szkodliwych substancji Toledozalicza się do najlepszych w swojej klasie”.Nowy Toledo – nowy design„Nowy Toledo dowodzi, że pięciodrzwiowy, kompaktowy sedan możezapewniać emocje i dynamikę. Łączy on elegancką linięinterpretowaną w nowoczesny sposób, z dużą dawką użyteczności na codzień. To samochód charakteryzujący się wysoką jakością w każdymszczególe”, wyjaśnia Alejandro Mesonero-Romanos, szef SEATDesign.Nowy Toledo harmonijnie wpasowuje się w ciągle rozwijaną tożsamośćstylistyczną marki SEAT wyrażoną w powszechnie chwalonychprototypach IBE, IBX i IBL oraz konsekwentnie zastosowaną w nowymLeonie. Toledo prezentuje silną i solidną sylwetkę o wyraźnie iprecyzyjnie poprowadzonych powierzchniach, liniach i krawędziach.Szerokie, kanciaste reflektory stanowią ważny element nowegostylistycznego DNA marki. W połączeniu z niską osłoną chłodnicy wkształcie trapezu, trapezoidalnymi wlotami powietrza oraz poziomymitylnymi lampami, skutecznie podkreślają one szerokość samochodu.Elegancki i pełen harmoniiProjektanci dopracowali linię dachu: biegnie ona eleganckim łukiemaż do szerokiego, tylnego słupka C, który płynnie wyłania się ztylnej części nadwozia. Ścięty tył nadaje nowemu SEAT-owi Toledoharmonijną, wyważoną sylwetkę – bez uszczerbku dla uniwersalnościi funkcjonalności auta.Precyzyjnie poprowadzona linia ciągnie się od zewnętrznej krawędzireflektorów ponad klamkami aż do tylnych lamp, łącząc się zczystymi liniami progów. Kolejnym przykładem dobrze przemyślanegoprojektu są tylne drzwi: dzięki swoim dużym rozmiarom gwarantująłatwe wsiadanie i wysiadanie.Nowoczesne wnętrze o czystej formieWnętrze nowego Toledo jest jasne, przestronne i odzwierciedlafilozofię nowoczesnego i precyzyjnego wzornictwa nadwozia. Kabinajest uporządkowana i zaprojektowana ergonomicznie. Zwłaszcza wprzypadku opcjonalnego, beżowego wykończenia wnętrza, ciemne, górnepowierzchnie kokpitu wydają się unosić ponad prostokątnymi kratkaminawiewu i ozdobnym wykończeniem. Okrągłe instrumenty są czytelne, aelementy sterowania systemem audio i klimatyzacji na konsolicentralnej obsługuje się w sposób intuicyjny.Wysoka jakość wykonania oraz starannie dobrane materiały i kolorydoskonale uzupełniają projekt wnętrza. Precyzję montażu możnadostrzec w wielu detalach: np. w trójramiennej, atrakcyjnieukształtowanej kierownicy, w nowym układzie sterowania klimatyzacjąlub w eleganckim, chromowanym wykończeniu. Przyjemne w dotyku iprecyzyjnie działające pokrętła oraz przełączniki są kolejnymdowodem najwyższego przywiązania do szczegółów.Nowe Toledo – technologiaJak przystało na całkowicie nowy model, SEAT Toledo oferujenajnowocześniejsze technologie dostępne w jego klasie. Wszystkozaczyna się od nadwozia o wysokiej sztywności, które zapewniapoczucie solidności, a dzięki inteligentnej koncepcji dotyczącejobniżenia masy, nowy Toledo waży zaledwie 1140 kilogramów.Ekonomiczność nowego Toledo jest niezwykła. Pod względem zużyciapaliwa i emisji CO2 wszystkie wersje silnikowe i wyposażeniowemodelu Toledo zaliczają się do najlepszych w swojej klasie. Teprzykładowe wartości dowodzą realności połączenia niskiej masypojazdu, doskonałej aerodynamiki i ultranowoczesnych układównapędowych.Oferta ultranowoczesnych silnikówOferta silników nowego SEAT-a Toledo opiera się na trzechultranowoczesnych, czterocylindrowych silnikach TSI o mocach od 63kW (85 KM) do 90 kW (122 KM), a także turbodieselu, początkowo opojemności 1,6 litra i mocy 77 kW (105 KM). Model podstawowywyposażono w trzycylindrowy silnik benzynowy 1,2 MPi zwielopunktowym wtryskiem paliwa o mocy maksymalnej 55 kW (75 KM).Przy pojemności skokowej 1197 centymetrów sześciennych silnik TSIpokazuje na czym polega filozofia downsizingu, wg której mniejszesilniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem paliwa iturbodoładowaniem korzystają z przewagi, jaką zapewnia wysokasprawność. Inne zalety silników TSI to niska masa wynosząca 89,5kilograma, niski współczynnik tarcia wewnętrznego i zoptymalizowanagospodarka cieplna, która skraca czas nagrzewania się silnika ikatalizatora.Szczególnie ekonomiczny jest model Toledo 1,2 TSI Ecomotive,wyposażony w systemy Start-Stop, odzyskiwanie energii hamowania iwskaźnik zmiany biegów na tablicy przyrządów. Ten turbodoładowanysilnik o mocy 77 kW (105 KM) zapewnia znormalizowane zużyciezaledwie 5,0 litrów benzyny na 100 kilometrów i emisję CO2 owartości 116 gramów na kilometr. Zaś jego 55-litrowy zbiornikpaliwa pozwala mu przejechać bez tankowania 1000 kilometrów lubwięcej w zależności od stylu jazdy.Przykładowe zużycie i osiągiTo przykładowe zużycie nie odbija się ujemnie na sportowychosiągach Toledo, którego jednostka 1,2 TSI przy maksymalnymmomencie obrotowym 175 Nm w zakresie od 1550 do 4100 obr./min.,zapewnia potężną siłę napędową. Prędkość maksymalna wynosząca 195km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,4 sekundy to w tejklasie dane godne szacunku. Oczywiście 122-konne Toledo 1,4 TSIwyposażone standardowo w 2-sprzęgłową skrzynią DSG jest jeszczebardziej dynamiczny. Model ten osiąga prędkość 206 km/h iprzyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,5 sekundy.TDI – kolejny mistrz oszczędzaniaWersja 1,6 TDI Ecomotive jest następnym specjalistą od oszczędzaniaw ofercie nowego Toledo. Model ten wyróżnia się zużyciem zaledwie3,9 litra paliwa na 100 kilometrów i emisją CO2 na poziomie 104gramów na kilometr. Te wspaniałe dane częściowo zawdzięcza onrównież standardowemu systemowi Start-Stop oraz układowiodzyskiwania energii hamowania. Kolejną imponującą cechą silnika1,6 TDI z układem wtryskowym Common-Rail jest jego maksymalnymoment obrotowy wynoszący 250 Nm w przedziale od 1500 do 2500obr./min., zapewniający potrzebną moc w każdej sytuacji. W roku2013 SEAT wprowadzi model z kolejnym silnikiem wysokoprężnymCommon-Rail o mocy 66 kW (90 KM).Oferta silnikowa Toledo:1.2 MPI1.2 TSI1.2 TSI1.4 TSI DSG1.2 TSI Ecomotive1.6 TDI1.6 TDI EcomotivekW/KM55/7563/8577/10590/12277/10577/10577/105Nm112160175200175250250przy obr./min37501500-35001550-41001500-40001550-41001500-25001500-2500Prędkość maks. km/h1751831952061951901900-100 km/h13,911,810,49,510,410,610,6l/100 km6,15,15,45,85,04,43,9CO2137119125134116114104Skrzynie biegów nowego Toledo są nie mniej zaawansowane technicznieniż silniki. Jednostki TDI oraz 1,2 MPI 55 kW (75 KM) i 1,2 TSI 63kW (85 KM) łączone są z idealnie dopasowaną 5-biegową, manualnąprzekładnią. Model z silnikiem benzynowym o mocy 77 kW (105 KM)wyposażono zaś w 6-biegową skrzynię manualną. Natomiast7-biegowa, 2-sprzęgłowa skrzynia DSG została zarezerwowana dlaToledo 1,4 TSI rozwijającego prędkość maksymalną 206 km/h.Przekładnia DSG łączy sportowy charakter i ekonomiczność z wygodąkonwencjonalnego automatu. Szczególnie imponująca i przyjemna jestniedostrzegalna przerwa w przekazywaniu napędu podczas zmiany biegutrwająca zaledwie kilka setnych sekundy.Zawieszenie nowego SEAT-a Toledo charakteryzuje się zaawansowanąkonstrukcją i starannym dostrojeniem, zapewniając sedanowi sportowei bezpieczne prowadzenie.Z przodu zastosowano kolumnyMacPhersona, dolne wahacze i stabilizatory, z tyłu zaś belkęskrętną. ESP i układ stabilizacji toru jazdy, jest elementemwyposażenia standardowego. Wspomagany elektrohydraulicznie układkierowniczy jest sportowy i bezpośredni, a jego siła maleje wraz zewzrostem prędkości auta zapewniając precyzję prowadzenia, krótkiczas reakcji i doskonałe utrzymywanie kierunku jazdy na wprost.Nowy Toledo – poziomy wyposażeniaSEAT oferuje nowego Toledo w trzech wersjach wyposażenia, aby każdyKlient mógł go idealnie dopasować do własnych potrzeb. Dostandardowego wyposażenia wszystkich trzech wersji należą przedniei boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu,kurtyny powietrzne, sygnalizacja niezapiętych pasów, systemy ABS iESP z ASR, centralny zamek, składana tylna kanapa i elektryczniesterowane szyby z przodu. Na 15-calowe obręcze kół założono opony orozmiarze 185/60 R15.Toledo Reference posiada dodatkowo pionową regulację fotelakierowcy, zdalnie sterowany centralny zamek, dzieloną tylną kanapę,komputer pokładowy i podświetlany schowek na rękawiczki. Wpołączeniu z silnikami 77 kW / 105 KM i 90 kW / 122 KM wersjęReference wyposaża się w opony o rozmiarze 195/55 R15. Lusterkazewnętrzne i klamki pomalowano w kolorze nadwozia. Na liściewyposażenia dodatkowego znajdują się między innymi elektrycznieregulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne.Toledo Style spełnia najwyższe wymaganiaWersja Style jest kierowana do klientów nastawionych na komfort ipodkreśla swój status topowego modelu 16-calowymi felgami z lekkichstopów o rozmiarze 215/45 R16. Pakiet obejmuje opcjonalne przednieświatła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów działającą doprędkości 40 km/h. Włączają się one automatycznie po uruchomieniukierunkowskazu lub przy znacznym ruchu kierownicą, co zapewniaoczywiście korzyści podczas skrętu na skrzyżowaniu lub wyjazdu zdrogi podporządkowanej. Po wybraniu wstecznego biegu oba światłazapalają się równocześnie.Kompletne wyposażenie wersji Toledo Style obejmuje takżeelektrycznie sterowane tylne szyby, radio z odtwarzaczem CDobsługiwane przełącznikami na kierownicy, regulacje wysokościfotela pasażera z przodu, obszyte skórą kierownicę i dźwignięzmiany biegów oraz podłokietniki z przodu i tyłu. Tempomat dostępnyjest za dopłatą.Pakiety wyposażenia dodatkowego ułatwiające dopasowanie dopotrzebToledo można jeszcze lepiej dopasować do własnych potrzeb dziękikilku projektom wyposażenia dodatkowego, które jeszcze bardziejuprzyjemniają podróżowanie. Pakiet zimowy, w którego skład wchodząpodgrzewane fotele, system oczyszczania reflektorów orazpodgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby, przypadnie do gustumieszkańcom chłodniejszych rejonów. Pakiet bagażowy obejmujepraktyczne mocowania i szyny w podłodze bagażnika, które pozwalająna bardziej różnorodne wykorzystanie przestrzeni bagażowej orazzainstalowanie siatek i przegród.Wśród wielu elementów wyposażenia, które można zamówić dodatkowo doSEAT-a Toledo są m. in.: automatyczna klimatyzacja Climatronic (doToledo Style), wycieraczka tylnej szyby, monitorowanie wnętrza,zdejmowany hak holowniczy, czujniki parkowania z tyłu, systemwspomagający ruszanie pod górę zintegrowany z ESP („hillholder”) oraz SEAT Sound System 2.1 zapewniający wyjątkowo dobrebrzmienie i doskonałą funkcjonalność.Najbardziej rozbudowany system multimedialny w Toledo Style todostępny za dopłatą SEAT Media System 2.2, obejmujący wzmacniacz4x20 W, sześć głośników i odtwarzacz CD odczytujący pliki MP3 iWMA. To centrum komunikacji uzupełniają funkcja Bluetooth,sterowanie głosem, odbiór stacji DAB/DAB+ (radiofonii cyfrowej) iprogramów DMB (cyfrowe nadawanie multimedialne), wejście AUX-in dlazewnętrznych urządzeń multimedialnych, np. odtwarzacza MP3, oraz5-calowy ekran dotykowy. System nawigacji satelitarnej z wejściemna karty SD do przechowywania aktualnych map obsługuje technologię„dynamic routing”, tzn. wyszukuje najlepszą trasę zuwzględnieniem ewentualnych korków. Wyświetlacz o wysokiejrozdzielczości można podzielić, by jednocześnie obserwować na nimmapę oraz śledzić inne informacje.SEAT oferuje Toledo w dwóch kolorach podstawowych i ośmiuspecjalnych (dwa pastelowe, siedem metalizowanych i jeden nazamówienie). W wersji Style zamiast standardowego wnętrza w kolorzeszarym można zdecydować się na beż.Nowy Toledo – dziedzictwoToledo jest jednym z najpopularniejszych modeli SEAT-a od 1991roku. To wtedy na wystawie Barcelona Motor Show zadebiutowałapierwsza generacja tego średniej wielkości sedana. Po włączeniufirmy SEAT do Grupy Volkswagena Toledo był pierwszym modelem, wktórym zastosowano nową technologię koncernu z Wolfsburga. W 1992roku SEAT był jednym z głównych sponsorów Igrzysk Olimpijskich wBarcelonie, a w centrum uwagi znów znalazło się stoisko Toledo,który był oficjalnym samochodem Igrzysk.Pierwszy Toledo, zaprojektowany przez Italdesign Gugiaro w Turynie,zapracował na swoją dziś już niemal legendarną reputację samochoduszczególnie przestronnego i niedrogiego. Choć przy długości 432 cmw żadnym razie nie jest to wielkie auto, uchodziło ono za niezwykleprzestronne. Nadzwyczaj praktycznym rozwiązaniem okazało się takżezastosowanie w sedanie ogromnej tylnej klapy.Gdy 26 września 1995 roku Jego Królewska Mość Książę Felipe deBarbon zjeżdżał z linii montażowej w Martoell 10-milionowymSEAT-em, zaszczyt ten spotkał jeden z egzemplarzy Toledo. W tymsamym roku pojawił się pierwszy Toledo TDI z silnikiemwysokoprężnym i wtryskiem bezpośrednim.Toledo II od 1998 r.Na wystawie Paris Motor Show w październiku 1998 roku, SEATprzedstawił drugą generację Toledo. Ponownie wybrano trój bryłowąsylwetkę, jednak tym razem z tradycyjną pokrywą bagażnika.Dysponując pojemnością 500 litrów, drugi Toledo także oferowałogromną przestrzeń bagażową.Kolejny raz na jego stylistykę znaczny wpływ miał GiorgettoGiugiaro. Nowy model posiadał jednak również kilka typowych dlamarki cech stworzonych przez SEAT Design, np. logo SEAT zamontowanena ciemnej osłonie chłodnicy czy poziome wloty powietrza po obustronach. Ogólnie rzecz biorąc, Toledo II miał bardziej płynnelinie i robił wrażenie łagodniejszego niż jego kanciasty poprzednikz poziomymi elementami.Toledo IIIGdy SEAT kończył wytwarzanie Toledo II w 2004 roku, liczbawyprodukowanych egzemplarzy dwóch generacji przekraczała 860 000. Wlatach 2004-2009 produkowany był oparty na modelu SEAT Altea,Toledo III o wysoko poprowadzonej linii dachu i zaokrąglonym tyle.Ten liczący 446 cm długości model, oferujący od 500 do 1400 litrówprzestrzeni ładunkowej, podtrzymując dobrą reputację Toledo jakowyjątkowo przestronnego pojazdu.Dzięki czwartej już generacji modelu, który odnosi sukcesy od ponaddwóch dekad, SEAT kontynuuje wspaniałą tradycję Toledo – auta,łączącego przestronność pierwszej generacji z atrakcyjną stylistykądrugiej. Wszystko poparte bardzo ekonomicznymi silnikami, lekkąkonstrukcją, sportowym prowadzeniem oraz znakomitą jakościąwykonania obecnych produktów firmy SEAT.