52.40381 16.936017

Stokrotka s.c. Sebastian Przybylski i Filip Raczyński

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Poznań

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Stokrotka ma mnóstwo płatków, za którymi stoją ludzie.Każdy inny.Tworzą zespół.Nasza firma to barwa, oryginalność, zaangażowanie, umiejętności,możliwości.Nie tworzymy na wyścigi.Tworzymy z pasją.Zawsze na czas.POTRZEBABIZNESOWA(Requirement)Zapytanie (Brief)Konsultacja z KlientemDobór narzędziPrezentacja działańREALIZACJA(Implementation)Realizacja aktywnościMonitoringOptymalizacja działańPODSUMOWANIE(Performance review)Podsumowanie działańRaport końcowyDostarczamy kompleksowe usługi marketingowe.Tworzymy strategie i realizujemy wielokanałowe działaniana rynku Business to Consumer i Business to Business.Dostarczamy kompleksowe usługi marketingowe. Tworzymy strategie irealizujemywielokanałowe działania na rynku Business to Consumer i Business toBusiness.Realizując działania dla naszych Klientów, wpływamy na decyzjezakupowei ich powtarzalność, budujemy pozytywne relacje, a docelowotworzymy więźmiędzy marką, a jej odbiorcą.Siły sprzedaży (wewnętrzne oraz zewnętrzne) mają ogromne znaczeniew łańcuchu sprzedażowym, mają bezpośredni wpływ na wynik finansowyprzedsiębiorstwa i końcowy wizerunek produktów lub usług.Dostrzegając wagę tych relacji, przygotowujemy rozwiązania dlanaszych Klientów, stymulując wielkość sprzedaży i budując ichdługofalowe, pozytywne relacje biznesowe.Konfigurujemy rzeczywistość, wykorzystujemy nowe media do osiąganiacelów biznesowych naszych Klientów.Interaktywność relacji bydujemy wykorzystując dostępnenarzędzia:Portale i serwisy wwwMarketing społecznościowy (Social Media / WOMM / Facebook)Amplifying internetowy w UGCMViral & Buzz MarketingE-mail marketingE-learningiSkutecznie budujemy wizerunek marek, tworząc kompleksowerozwiązania wizualne.Kreacja jako element osiągania celów przez klienta, to częśćnaszego systemu. Emocje związane z wizerunkiem – mieszamy zracjonalnością postaw odbiorców.Inspiracje znajdujemy wszędzie.