50.301113 18.640623

Online Diamonds

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Jasna 1Gliwice

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Reklama wydawnicza obejmuje wszystkie pozycje książkowe,ulotki, broszurki, plakaty, foldery, informatory, prospekty,książki telefoniczne, nie związane ściśle z prasą. Promująpublikacje danych autorów, firmy, produkty, czy usługi. Często wrazz zakupionym towarem są przesyłane prospekty, które reklamująkolejne, inne artykuły, które klient może również zamówić. Takimsposobem dane przedsiębiorstwo utrzymuje stały kontakt z odbiorcą.Plakaty natomiast zalicza się do reklamy zewnętrznej, gdzieodbiorca jest informowany na każdym kroku o promocjach,wydarzeniach kulturowo – społecznych. Ze względu na to, że są duże,możemy umieścić na nich wszelkie informacje, które nakłonią doskorzystania z oferty i szczegółowo zapoznają z propozycją.Kolejnym przedsięwzięciem reklamy wydawniczej jest list reklamowy,informujący potencjalnych klientów o danych produktach, wraz zmożliwością przeczytania opisu do każdego z nich oraz wskazujący naszczególne cechy wyrobów i korzyści z ich zakupu. Ostatnim głównymtypem reklamy wydawniczej, będzie reklama pocztowa tzw. directmail, gdzie dana firma przesyła oferty sprzedażowe do odbiorcy,który prawdopodobnie skorzysta z oferty np. ulotki, broszury,informatory, listy reklamowe, katalogi, zaproszenia na prezentacje,gazetki handlowe, prospekty i wiele innych.