Biuro i Centrum Szkoleniowe

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Bema 47Katowice

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Dr Tomasz Skalski Doświadczony trener biznesu z
20-letnim doświadczeniem, studium trenerskie Meritum akredytowane
przez PIFS i PARP, doktor nauk humanistycznych w zakresie
socjologii, filozof, coach rozwoju osobistego i zawodowego, adiunkt
w Zakładzie Socjologii Organizacji i Gospodarki Uniwersytetu
Śląskiego. Wykładowca zarządzania i metodologii nauk społecznych.
Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Śląskim, w Wyższej Szkole
Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach a także w Wyższej Szkole
Przedsiębiorczości w Gliwicach i Wyższej Szkole Biznesu w
Dąbrowie Górniczej. Obecnie zajmuje się rozwijaniem własnej
metodologii warsztatów w ramach marki Neocoaching. Koordynator
merytoryczny Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej Pozytywny Egoizm =
Siła Kobiety. Twórca idei Pozytywnego Egoizmu. Członek Śląskiego
Towarzystwa Marketingowego. Charyzmatyczny i komunikatywny,
obdarzony nieprzeciętnym poczuciem humoru. Udział w jego
szkoleniach to prawdziwa intelektualna przygoda. Kluczowe
umiejętności i doświadczenie:
Specjalista w zakresie
technik asertywnych zachowań, ekspert w dziedzinie inteligencji
emocjonalnej i komunikacji. Autor testów kompetencyjnych z zakresu
komunikacji, inteligencji emocjonalnej i asertywności. Prowadzi
badania nad rozwojem przywództwa, strukturami komunikacyjnymi i
zarządzaniem międzykulturowym. Autor artykułów z zakresu
zarządzania. Od kilkunastu lat specjalizuje się w zagadnieniach
motywacji i wpływu społecznego. Doświadczony trener umiejętności
pracy zespołowej, technik menedżerskich, coachingu i
oddziaływania interpersonalnego. We współpracy z firmą Exbis,
zaprojektował i wdrożył najpopularniejszy w Polsce program
szkoleniowy obsługi klienta HD IT (BZ WBK, ING Bank Śląski, Cadbury
Wedel, Polcard, Frito Lay./PepciCo International, First Data
Polska, Sagra Technology, MSD Polska). We współpracy z firmą Exbis
zaprojektował szkolenia menedżerskie m.in. dla: BZ WBK, ING
Bank Śląski, HP, PGE, Comarch MBA, ZUS, ARMiR, szkolenia otwarte
EFS, Stegu Sp. z o.o Opracował autorską metodę prowadzenia szkoleń,
która w zbilansowany sposób łączy wiedzę, „gorący” trening
psychologiczny oraz elementy terapii poznawczo-behawioralnej. Jako
trener szkolił wiele firm m.in: ING Bank Śląski, BZ WBK, ZUS,
Deloitte Audyt, Comarch, PKO BP, CMC Zawiercie, Cersanit, Polska
Grupa Energetyczna, NFZ, Hewlett-Packard Company Global e-Business
Operations, Urząd Miasta w Gliwicach, Ministerstwo Finansów oraz
Izby Celne. Na zaproszenie Polskiego Stowarzyszenia Psychologów
Praktyków Oddział Śląski, realizuje treningi ze sztuki komunikacji.
Autor tekstów eksperckich w czasopismach: „Nowoczesne Zarządzanie”,
„Farmacja Praktyczna”, „Onkoroche”, „Sens”