52.2392 19.415

Instytut Negocjacji Strategicznych

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Zamojskiego 61/3Kraków

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Instytut Negocjacji Strategicznych (SNI) powstał w wyniku zapotrzebowania na skuteczne rozwiązania doradcze i szkoleniowe z zakresu negocjacji biznesowych, które gwarantują rzeczywisty zwrot z inwestycji. Metodologia SNI wykracza daleko poza konwencjonalne techniki negocjacyjne, oferując jedyne w swoim rodzaju, skuteczne i sprawdzone podejście do negocjacji, generujące zyski i oszczędności, redukujące koszty i gwarantujące długotrwały sukces. Promowane przez wiele firm szkoleniowych taktyczne i behawioralne podejście do negocjacji, analizy osobowościowe negocjatorów i wreszcie szkolenia prowadzone przez psychologów bez praktycznego doświadczenia negocjacyjnego gwarantują organizacjom jedno: ryzyko i straty w kompleksowych negocjacjach biznesowych. Powszechnie nauczane taktyki negocjacyjne, metody manipulowania partnerem negocjacyjnym mogą pomóc zdobyć kontrakt, jednakże bardzo często zagrażają jego realizacji. Założyciel Instytutu Negocjacji Strategicznych - Michał Zięba - jest jedynym w Polsce specjalistą od negocjacji biznesowych, który przeprowadził projekty doradcze i szkoleniowe w 28 krajach, w Europie, Azji, Ameryce Południowej, Ameryce Północnej, Afryce, na Bliskim i Dalekim Wschodzie, dla firm Fortune500 i FTSE100 takich jak: DHL, Fujitsu - Siemens, Motorola, Adidas International, Mars, Shell, Tom-Tom, Nycomed Holdings, Allied Bank, Kuwait Finance House, Hilti, HDS, GKN oraz wielu innych. Michał Zięba jest również jedynym w Polsce specjalistą z tak rozległym międzynarodowym doświadczeniem w tworzeniu Corporate Negotiation Capability kompleksowego budowania organizacyjnej zdolności i kompetencji negocjacyjnej. Michał Zięba specjalizuje się w budowaniu instrumentów doradczych i szkoleniowych tworzonych w odpowiedzi na realne potrzeby klientów, z zakresu: - Korporacyjnych strategii negocjacyjnych - Definiowania procesów negocjacyjnych jako elementu wsparcia strategii negocjacyjnej - Tworzenia narzędzi wsparcia dle negocjacji biznesowych. - Zaawansowanych negocjacji biznesowych - Negocjacji sprzedaży - Negocjacji zakupowych - Technik negocjacji dla managerów - Negocjacji międzykulturowych - Technik sprzedaży B2B - Technik sprzedaży B2C - Technik Strategic Selling i Solution Selling - Technik komunikacji perswazyjnej - Strategii perswazji i wywierania wpływu w biznesie.