52.2772 20.9532

Marketing w Praktyce Media i Szkolenia

Pokaż kontakt e-mail, www
Poproś o ofertę
Umów spotkanie

Orzycka 8/137AWarszawa

Zadzwoń i poinformuj Firmę, że dzwonisz z nf.pl

lub podaj numer telefonu i poczekaj na kontakt od firmy

O nas

Dlaczego warto skorzystać z naszych szkoleń? Ponieważ w ciągu 8 lat przeszkoliliśmy z wszystkich możliwych obszarów marketingu prawie 3 tysiące osób z kilkuset firm. Było to możliwe, gdyż za naszą ofertą programową stoi 15-letnie doświadczenie miesięcznika Marketing w Praktyce , lidera na rynku branżowych czasopism marketingowych, którego marka przyciąga do współpracy najlepszych autorów oraz trenerów szkoleń. Mamy 8-letnie doświadczenie w przekazywaniu praktycznej, aktualnej wiedzy marketingowej na warsztatach oraz trenerów-ekspertów, praktyków marketingu. SPECJALIZUJEMY SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH KATEGORIACH SZKOLEŃ Strategie marketingowe i zarządzanie marką: przygotowanie strategii dla firm i marek, branding, zarządzanie marką, wyznaczenie przewagi strategicznej nad konkurencją i wdrażanie nowej strategii Firma na Facebooku i marketing w social mediach: tworzenie fanpage"a, obsługa, komunikacja z klientami, angażowanie, tworzenie strategii, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych, PR i reklama w social mediach E-marketing - e-mail marketing, kampanie e-marketingowe, mobilny marketing: kampanie internetowe, tworzenie i redagowanie newsletterów, obsługa systemów do e-mail marketingu, projekty e-marketingowe, tworzenie serwisów www, zarządzanie ich treścią, analityka webowa (Google Analytics), SEO w praktyce, marketing mobilny Controlling marketingowy: controlling marketingowy, analizy marketingowy, marketing strategiczny, plany marketingowe, budżety marketingowe, zarządzanie produktem, projekty marketingowe Oferujemy również szkolenia z: Programów lojalnościowych * Komunikacji marketingowej B2B * Marketingu kobiecego * Reklamy w mediach tradycyjnych i internecie * Komunikacji z klientem, negocjacji i strategii perswazji, Psychologii marketingu i reklamy (od marca 2012) Z naszych szkoleń korzystali następujący przykładowi klienci: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Urząd Dozoru Technicznego, PKP Energetyka, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Santander Consumer Bank, Polsat Cyfrowy, Instytut Energii Atomowej, Europejskie Centrum Leasingowe, Era - obecnie T-mobile, General Motors, Centrum Techniki Morskiej, Aviva, Axa Ubezpieczenia i wielu innych firm. Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje: Dwie książki marketingowe związane z tematyką szkolenia. Dwa e-booki na CD złożone ze specjalistycznych artykułów z Marketingu w Praktyce nawiązujące do tematyki szkolenia. Aktualny numer miesięcznika Marketing w Praktyce . Gwarancję bezpośredniego kontaktu z trenerem przez okres 2 tygodni po szkoleniu, a przez kolejne dwa miesiące za pośrednictwem organizatora szkolenia. Warsztatowa formuła szkoleń gwarantuje uczestnikom zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności. Program zajęć i prezentowane case studies dopasowywane są do potrzeb, życzeń klienta i poziomu grupy. W trakcie szkoleń uczestnicy rozwiązują zadania praktyczne i problemowe. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań i poruszania problemów, z którymi stykają się w codziennej pracy w swojej firmie. Stosujemy następujące metody szkoleniowe, ułatwiające przyswojenie wiedzy: analizy case studies, gry symulacyjne, learning by doing (analiza wskaźników wygenerowanych w grze strategicznej), zadania kalkulacyjne, dyskusje i rozwiązywanie zadań w grupach, prezentacje multimedialne, mind mapping.